Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vald'Isére [2006-11-25] - [2007-05-09]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Michaela86" data-source="post: 219185" data-attributes="member: 68024"><p>finns platsen kvar?!?!?!?!?!?!</p><p>e så sugen!!!</p><p>avslutar bartenderutbildning 4/1 och tänkte dra ner direkt efter, om inte, har ni inte en pyttesoffa t övers??!!;-p sover varsomhelst för billig peng!!!:D hör av er snarast!!</p><p></p><p>E 20bast, glad, öppen och jävligt snäll!!!:D</p><p></p><p>Gjorde en säsong på rhodos i sommar och tänklte att en i alperna borde ju bli minst lika kul1!!!!!!!<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>hör av er så snart som möjligt!!!!!<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Kramar Michaela</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Michaela86, post: 219185, member: 68024"] finns platsen kvar?!?!?!?!?!?! e så sugen!!! avslutar bartenderutbildning 4/1 och tänkte dra ner direkt efter, om inte, har ni inte en pyttesoffa t övers??!!;-p sover varsomhelst för billig peng!!!:D hör av er snarast!! E 20bast, glad, öppen och jävligt snäll!!!:D Gjorde en säsong på rhodos i sommar och tänklte att en i alperna borde ju bli minst lika kul1!!!!!!!:) hör av er så snart som möjligt!!!!!:) Kramar Michaela [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vald'Isére [2006-11-25] - [2007-05-09]
Tillbaka
Topp