Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 797250" data-attributes="member: 33485"><p>Blankt då ingen av de partierna som finns idag står för något som är hållbart på sikt. Att konsumera hysteriskt som vi gör i dagens samhälle är inte hållbart, inte heller att tjäna på utnyttjande av andra människor är hållbart eller moraliskt ok IMHO.</p><p></p><p>Har svårt att tänka mig att svenska folket skulle vara så dumma att de röstar in SD i riksdagen. Här har vi ju ett praktexempel på hur förståndiga svergiedemokrater är:</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]l6OmmoWNP-g[/MEDIA]</p><p></p><p>Nog vill jag att en såpass insatt person som denna ska få styra och ställa :lol:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 797250, member: 33485"] Blankt då ingen av de partierna som finns idag står för något som är hållbart på sikt. Att konsumera hysteriskt som vi gör i dagens samhälle är inte hållbart, inte heller att tjäna på utnyttjande av andra människor är hållbart eller moraliskt ok IMHO. Har svårt att tänka mig att svenska folket skulle vara så dumma att de röstar in SD i riksdagen. Här har vi ju ett praktexempel på hur förståndiga svergiedemokrater är: [MEDIA=youtube]l6OmmoWNP-g[/MEDIA] Nog vill jag att en såpass insatt person som denna ska få styra och ställa :lol: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp