Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jens_F" data-source="post: 797387" data-attributes="member: 72005"><p>skulla aldrig kunna tänka mig att rösa på MP, visst dom vill göra det bättre för miljön och liknande, men största frågan jag ställer mig i är Bensinpriset, dom har ju sagt själv att dom vill höja priseet på bensin till cirkus 17-18kr Litern, och med det så undrar jag hur dom tänker.</p><p>om man bott nere i stockholm heller liknande så hade det inte spelat så stor roll för mig, då har man ju lättare att ta sig fram med kollektiv trafik heller liknande, och kan då lämna bilen hemma, men här där jag bor (ljusdal, liten by en bit utanför hudiksvall ) så har jag cirka 8 km till skolan,affärer,flickvänn och vänner, och min mor och far jobbar 1,2 mil härifrån. om bensin priset höjs kommer man aldrig ha råd att åka bil längre, iaf inte vi studerande. så jag tycker att miljöpartiet tänker fel. </p><p></p><p>Höj bensin priset i storstäderna och sänk priset på landsbygden, så tycker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jens_F, post: 797387, member: 72005"] skulla aldrig kunna tänka mig att rösa på MP, visst dom vill göra det bättre för miljön och liknande, men största frågan jag ställer mig i är Bensinpriset, dom har ju sagt själv att dom vill höja priseet på bensin till cirkus 17-18kr Litern, och med det så undrar jag hur dom tänker. om man bott nere i stockholm heller liknande så hade det inte spelat så stor roll för mig, då har man ju lättare att ta sig fram med kollektiv trafik heller liknande, och kan då lämna bilen hemma, men här där jag bor (ljusdal, liten by en bit utanför hudiksvall ) så har jag cirka 8 km till skolan,affärer,flickvänn och vänner, och min mor och far jobbar 1,2 mil härifrån. om bensin priset höjs kommer man aldrig ha råd att åka bil längre, iaf inte vi studerande. så jag tycker att miljöpartiet tänker fel. Höj bensin priset i storstäderna och sänk priset på landsbygden, så tycker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp