Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JT" data-source="post: 797830"><p>"Skicka hem" är ofta = dödsstraff. Detta är människor som ofta riskerar att dö i sitt hemland. Vad är viktigast, att du får äta dyr skolmat varje dag, eller en människas liv? Och vem är invandrare? Jörg Haider i Österrikes Frihetsparti ville att även andra generationens invandrare skulle kunna utvisas om han eller hon begick ett brott. Här snackar vi människor som fötts och levt hela sitt liv i ett land som utvisas till en plats de kanske aldrig varit på. Hög kriminalitet beror på hur samhället behandlar människor, bra integration ger nöjda människor, utanförskap ger frustration. Rasism och högerextremism gör mig fruktansvärt arg, inte ens 70 år sen 2:a världskriget slutade och nu sätter det igång igen. Det är sjukt.</p><p></p><p>Tänker givetvis ge min röst åt de rödgröna, det ända rätta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JT, post: 797830"] "Skicka hem" är ofta = dödsstraff. Detta är människor som ofta riskerar att dö i sitt hemland. Vad är viktigast, att du får äta dyr skolmat varje dag, eller en människas liv? Och vem är invandrare? Jörg Haider i Österrikes Frihetsparti ville att även andra generationens invandrare skulle kunna utvisas om han eller hon begick ett brott. Här snackar vi människor som fötts och levt hela sitt liv i ett land som utvisas till en plats de kanske aldrig varit på. Hög kriminalitet beror på hur samhället behandlar människor, bra integration ger nöjda människor, utanförskap ger frustration. Rasism och högerextremism gör mig fruktansvärt arg, inte ens 70 år sen 2:a världskriget slutade och nu sätter det igång igen. Det är sjukt. Tänker givetvis ge min röst åt de rödgröna, det ända rätta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp