Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 798109" data-attributes="member: 1008"><p>Denna strävan från alla de etablerade partierna gör att speciellt invandringsfrågan blir ickeexisterande. Ingen vågar ifrågasätta och ingen vågar föreslå att vi kanske ska ta emot färre invandrare och faktiskt ta hand om de som vi tar emot istället. Miljonprojekten är rena grogrunderna för brottslighet. Pga ovilja att lära sig svenska (då de bor runt för många som inte gör det), extrem arbetslöshet (delvis pga bristande svenska) etc.</p><p></p><p>Det är ett faktum att majoriteten av de som sitter i svenska fängelsen har utländsk bakgrund, trots att de är en minoritet i Sverige. Det kommer aldrig att förändras så länge vi tar emot fler än vi kan ta hand om.</p><p></p><p>Sen kanske man ska se över sin egen situation innan man lovar att lösa andras problem? Extrem bostadsbrist för landets studenter, studenter som sen tvingas leva på existensminimum (enligt staten iaf) eftersom att studiebidrag/lån ligger på samma nivå som det gjorde på 70-talet.</p><p></p><p>SD behövs i riksdagen som det ser ut nu, då kanske frågan iaf tas upp. Samma sak med Piratpartiet, FRA, Ipred, datalagringslagen etc är helt jävla sinnessjukt.</p><p></p><p>Själv vet jag inte riktigt vad jag ska rösta på, Alliansen har inte gjort många rätt den här mandatperioden så dom är inte ett alternativ. Sossarna har skatan Sahlin som ledare så där sket sig den rösten. Miljöpartiet är ungefär lika eftertänksamma som nazisterna var, dubbla bensinpriserna och stäng alla kärnkraftverk... suck. Man ska aldrig rösta på fanatiska partier, och MP är så fanatiska man kan bli (se bara på dubbdäcksförbudet). Kristdemokraterna, tror man på sagor efter 10 år ålder som ska man verkligen inte tro att man kan styra ett land.</p><p></p><p></p><p>Så jag vette fan vad man ska rösta på, blir kanske blankt helt enkelt. Alla har sina totalt idiotiska idéer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 798109, member: 1008"] Denna strävan från alla de etablerade partierna gör att speciellt invandringsfrågan blir ickeexisterande. Ingen vågar ifrågasätta och ingen vågar föreslå att vi kanske ska ta emot färre invandrare och faktiskt ta hand om de som vi tar emot istället. Miljonprojekten är rena grogrunderna för brottslighet. Pga ovilja att lära sig svenska (då de bor runt för många som inte gör det), extrem arbetslöshet (delvis pga bristande svenska) etc. Det är ett faktum att majoriteten av de som sitter i svenska fängelsen har utländsk bakgrund, trots att de är en minoritet i Sverige. Det kommer aldrig att förändras så länge vi tar emot fler än vi kan ta hand om. Sen kanske man ska se över sin egen situation innan man lovar att lösa andras problem? Extrem bostadsbrist för landets studenter, studenter som sen tvingas leva på existensminimum (enligt staten iaf) eftersom att studiebidrag/lån ligger på samma nivå som det gjorde på 70-talet. SD behövs i riksdagen som det ser ut nu, då kanske frågan iaf tas upp. Samma sak med Piratpartiet, FRA, Ipred, datalagringslagen etc är helt jävla sinnessjukt. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska rösta på, Alliansen har inte gjort många rätt den här mandatperioden så dom är inte ett alternativ. Sossarna har skatan Sahlin som ledare så där sket sig den rösten. Miljöpartiet är ungefär lika eftertänksamma som nazisterna var, dubbla bensinpriserna och stäng alla kärnkraftverk... suck. Man ska aldrig rösta på fanatiska partier, och MP är så fanatiska man kan bli (se bara på dubbdäcksförbudet). Kristdemokraterna, tror man på sagor efter 10 år ålder som ska man verkligen inte tro att man kan styra ett land. Så jag vette fan vad man ska rösta på, blir kanske blankt helt enkelt. Alla har sina totalt idiotiska idéer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp