Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Njutaren" data-source="post: 798951" data-attributes="member: 100035"><p>Märker att många här har riktigt skev uppfattning om SD.</p><p>Ni har plockat ut extremt vinklat material med så kallade "Zverigedemokrater". Tror ni killen i keps ska styra Sverige om SD vinner valet? Ni lyssnar även på vad Aftonbladet har att säga och det säger en hel del om hur hjärntvättad som individ man har lyckats bli i dagens censurmedia.</p><p>Angående reklamfilmen så skrev Tv4 på ett avtal med Sverigedemokraterna om att deras reklamfilm skulle få sändas. Tv4 bröt självfallet det avtalet för att de påstås vara "hets mot folkgrupp". Tv4 ska också få böta för detta.</p><p>Sverigedemokraterna tänkte självklart ett steg längre då dom som många andra är medvetna om censur Sverige. SD var givetvis medvetna om att filmen skulle stoppas, och har ni hängt med lite i politiken så förstår ni också på vilket sett detta har gynnat dom.</p><p>SVT nekade även SD att delta i den stora debatten med argumentet att dom inte uppnår riksdagsspärren, vilket givetvis inte stämmer då det finns statistik som motbevisar detta. </p><p></p><p>BRÅ har nyligen gått ut med statistik som visar att invandrare ÄR överrepresenterade i våldsbrott. Invandrarna kostar oss enorma summor om året, pengar som kan göra så mycket mer nytta än att livnära dessa socialbidragare.</p><p>Bättre skolmat kanske? </p><p></p><p>Och på tal om skolmat.</p><p><a href="http://hallandsposten.se/nyheter/hylte/1.939943-skola-do-anmald-for-kottdiskriminering" target="_blank">Såhär</a> går det när det dyrare nötköttet ersatts det med vegetariska alternativ för muslimer, DO-anmälan. </p><p></p><p></p><p>Själv anser jag att vi måste bli mer som våra kära grannländer och stänga gränserna(inte helt) och bli hårdare mot asylsökande. Jag är inte rasist på något sätt alls, jag umgås också med invandrare som vilken människa som helst och drar inte alla över samma streck. Men Sverige klarar inte att ta in 100.000 invandrare om året, vi fyller bara på Rosengård m.m. Och ja ni fattar konsekvenserna. </p><p></p><p>Nästa gång, lyssna på vad Jimmie Åkesson har att säga, lyssna när han får de andra partiledarna att tappa fokus totalt. </p><p></p><p>Jag taktik röstar på SD 2010, för att få övriga partier att inse vilket problem det egentligen är. Demokratur Sverige! Usch.</p><p></p><p>Utter, du sammanfattade nästan alla partier klockrent i slutet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Njutaren, post: 798951, member: 100035"] Märker att många här har riktigt skev uppfattning om SD. Ni har plockat ut extremt vinklat material med så kallade "Zverigedemokrater". Tror ni killen i keps ska styra Sverige om SD vinner valet? Ni lyssnar även på vad Aftonbladet har att säga och det säger en hel del om hur hjärntvättad som individ man har lyckats bli i dagens censurmedia. Angående reklamfilmen så skrev Tv4 på ett avtal med Sverigedemokraterna om att deras reklamfilm skulle få sändas. Tv4 bröt självfallet det avtalet för att de påstås vara "hets mot folkgrupp". Tv4 ska också få böta för detta. Sverigedemokraterna tänkte självklart ett steg längre då dom som många andra är medvetna om censur Sverige. SD var givetvis medvetna om att filmen skulle stoppas, och har ni hängt med lite i politiken så förstår ni också på vilket sett detta har gynnat dom. SVT nekade även SD att delta i den stora debatten med argumentet att dom inte uppnår riksdagsspärren, vilket givetvis inte stämmer då det finns statistik som motbevisar detta. BRÅ har nyligen gått ut med statistik som visar att invandrare ÄR överrepresenterade i våldsbrott. Invandrarna kostar oss enorma summor om året, pengar som kan göra så mycket mer nytta än att livnära dessa socialbidragare. Bättre skolmat kanske? Och på tal om skolmat. [url=http://hallandsposten.se/nyheter/hylte/1.939943-skola-do-anmald-for-kottdiskriminering]Såhär[/url] går det när det dyrare nötköttet ersatts det med vegetariska alternativ för muslimer, DO-anmälan. Själv anser jag att vi måste bli mer som våra kära grannländer och stänga gränserna(inte helt) och bli hårdare mot asylsökande. Jag är inte rasist på något sätt alls, jag umgås också med invandrare som vilken människa som helst och drar inte alla över samma streck. Men Sverige klarar inte att ta in 100.000 invandrare om året, vi fyller bara på Rosengård m.m. Och ja ni fattar konsekvenserna. Nästa gång, lyssna på vad Jimmie Åkesson har att säga, lyssna när han får de andra partiledarna att tappa fokus totalt. Jag taktik röstar på SD 2010, för att få övriga partier att inse vilket problem det egentligen är. Demokratur Sverige! Usch. Utter, du sammanfattade nästan alla partier klockrent i slutet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp