Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 799131" data-attributes="member: 54672"><p>Mycket sanning i det inlägget. Det finns så många som sitter och slänger ur sig tomma ord hit och dit på det här forumet "rasist" hit och "vänstern är inte ett gäng pajaser" dit. Jag är inte på något sätt rasist och skulle aldrig vilja se SD styra vårat land/sitta i riksdagen. Det sist nämnda tror jag dock är oundvikligt om vi någon gång ska försöka styra upp det här landet...</p><p></p><p>Folk måste öppna ögonen för att det idag finns ett väldigt problem med invandringen, vi kan inte kontrollera den och statistik (kalla den missvisande hur jävla mkt ni vill det stämmer) visar klart att det är icke svenskfödda personer som står för majoriteten utav brottsligheten i det här landet utan att vara i närheten utav majoriteten utav befolkningen. Invandring är bra på många sätt men när situationen är som den är idag så kan vi inte göra annat än att se sanningen i vitögat och inse att vi måste lösa de nuvarande problemen innan vi kan fortsätta köra med i princip helöppna gränser som i dagsläget. </p><p></p><p>Bland oss som bor i storstäder och får uppleva problemet face to face så tror jag inte det råder något tvivel om att något måste göras. Det känns som att det flesta som skriver annorlunda bor i områden långt ifrån stora miljonprojekt och sådan typ av brottslighet. Det ska även tilläggas att det inte heller bara är brott som är problemet, bidragsfrågan kan man prata länge om men det är inget jag ens orkar ta upp nu.</p><p></p><p>Angående vad jag kommer rösta så vet jag inte men jag anser att alliansen måste vinna valet för Sveriges bästa. Miljöpartiet har en del bra idéer men även många idiotiska, tråkigt bara att dom valt fel block. En opposition som tycker att man ska kunna bli rik via lotter samtidigt som det ska vara omöjligt via hederligt arbete bör ju hållas så långt borta från makten som möjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 799131, member: 54672"] Mycket sanning i det inlägget. Det finns så många som sitter och slänger ur sig tomma ord hit och dit på det här forumet "rasist" hit och "vänstern är inte ett gäng pajaser" dit. Jag är inte på något sätt rasist och skulle aldrig vilja se SD styra vårat land/sitta i riksdagen. Det sist nämnda tror jag dock är oundvikligt om vi någon gång ska försöka styra upp det här landet... Folk måste öppna ögonen för att det idag finns ett väldigt problem med invandringen, vi kan inte kontrollera den och statistik (kalla den missvisande hur jävla mkt ni vill det stämmer) visar klart att det är icke svenskfödda personer som står för majoriteten utav brottsligheten i det här landet utan att vara i närheten utav majoriteten utav befolkningen. Invandring är bra på många sätt men när situationen är som den är idag så kan vi inte göra annat än att se sanningen i vitögat och inse att vi måste lösa de nuvarande problemen innan vi kan fortsätta köra med i princip helöppna gränser som i dagsläget. Bland oss som bor i storstäder och får uppleva problemet face to face så tror jag inte det råder något tvivel om att något måste göras. Det känns som att det flesta som skriver annorlunda bor i områden långt ifrån stora miljonprojekt och sådan typ av brottslighet. Det ska även tilläggas att det inte heller bara är brott som är problemet, bidragsfrågan kan man prata länge om men det är inget jag ens orkar ta upp nu. Angående vad jag kommer rösta så vet jag inte men jag anser att alliansen måste vinna valet för Sveriges bästa. Miljöpartiet har en del bra idéer men även många idiotiska, tråkigt bara att dom valt fel block. En opposition som tycker att man ska kunna bli rik via lotter samtidigt som det ska vara omöjligt via hederligt arbete bör ju hållas så långt borta från makten som möjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp