Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s-eriksson" data-source="post: 799391" data-attributes="member: 89276"><p>jag säger inte att folk är olika värda, jag tycker bara det är fel att den som tjänar mer ska betala mer procent i skatt, det är oxå fel att man inte ska få ut lika mycket procent i a-kassa om man blir sjuk, hela systemet borde bygga på procent, ingen ska betala mer ellr mindre procent oavsett vad man tjänar. </p><p></p><p>skulle jag ha rösträtt skulle jag rösta på centern, precis som mp så värderar dom miljön högt, skillnaden är att jag tycker att dom har fler vettiga frågor och bättre sätt att bekämpa utsläppen. "jaga utsläppen, inte bilarna".</p><p>Och att det nästan är 4% av dom med rösträtt som är rasister och slänger bort sin röst på sd, att mer än 4% är kommunister och röstar på vänsterpartiet är nästan lika wierd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s-eriksson, post: 799391, member: 89276"] jag säger inte att folk är olika värda, jag tycker bara det är fel att den som tjänar mer ska betala mer procent i skatt, det är oxå fel att man inte ska få ut lika mycket procent i a-kassa om man blir sjuk, hela systemet borde bygga på procent, ingen ska betala mer ellr mindre procent oavsett vad man tjänar. skulle jag ha rösträtt skulle jag rösta på centern, precis som mp så värderar dom miljön högt, skillnaden är att jag tycker att dom har fler vettiga frågor och bättre sätt att bekämpa utsläppen. "jaga utsläppen, inte bilarna". Och att det nästan är 4% av dom med rösträtt som är rasister och slänger bort sin röst på sd, att mer än 4% är kommunister och röstar på vänsterpartiet är nästan lika wierd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp