Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 799596" data-attributes="member: 33485"><p>Egentligen undrar jag varför vi öht röstar längre, det blir ändå ingen skillnad oavsett vilket (av de som redan är i riksdagen) parti som styr, de ideologier de en gång stod för har försvunnit och numera är alla partier en grå sörja av socialliberalism med olika inriktningar. Det kan väl också kallas för demokrati, ord kan ju sättas på det mesta...</p><p></p><p>Ett samhälle som är byggt på kapital är inte rättvist, det är inte svårare än så att den som har mest också har störst frihet. Det är också det tänket som har satt tredje världen (och alla andra förtryckta eller fattiga) i den position de är i idag. Således är inte alla lika mycket värda med dagens normer, något jag ogillar starkt, och miljön skiter folk fullständigt i då det också bara är kapital...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 799596, member: 33485"] Egentligen undrar jag varför vi öht röstar längre, det blir ändå ingen skillnad oavsett vilket (av de som redan är i riksdagen) parti som styr, de ideologier de en gång stod för har försvunnit och numera är alla partier en grå sörja av socialliberalism med olika inriktningar. Det kan väl också kallas för demokrati, ord kan ju sättas på det mesta... Ett samhälle som är byggt på kapital är inte rättvist, det är inte svårare än så att den som har mest också har störst frihet. Det är också det tänket som har satt tredje världen (och alla andra förtryckta eller fattiga) i den position de är i idag. Således är inte alla lika mycket värda med dagens normer, något jag ogillar starkt, och miljön skiter folk fullständigt i då det också bara är kapital... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp