Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anhe" data-source="post: 801658" data-attributes="member: 78482"><p>SD: Somsagt är det ett missnöjesparti som inte kan styra ett land (så varför ska dem då in i riksdagen). Står för mindre invandring, visst.. Det är mycket invandring, ja.. Men inte så mycket att de ska behöva skicka ut folk. SJÄLV så har jag inget emot invandrare, tycker bara att det är dåligt att man tar in så många att man inte kan ge dem jobb. Och inte påtal om att dem placerar ut dem i förorter, som rinkeby t.ex. Varför inte beblanda dem med alla andra? Det tror jag är ett stort problem. Men somsagt, känns onödigt att ta in flera än man kan ge jobb åt.</p><p></p><p>Slutsats: Nej.</p><p></p><p>Sossarna: Inga privata sjukhus, rika ska inte få vara rika.. you name it.. Nej till privatisering.. pfft..? Låter lite kommunistaktigt.. Gillar inte toblerone-mona heller.</p><p></p><p>Slutsats: Nej.</p><p></p><p>Vänstern: Ungf samma som sossarna + att det inte vill ha privatskolor kvar vilket är ett stort minus.</p><p></p><p>Slutsats: Nej.</p><p></p><p>Miljöpartiet: Personligen tror jag inte att höja bensinen kommer göra någon större förändring på konsumtionen av olja faktist. Folk kommer alltid köra bilar, och höga bensinkostnader kommer inte stoppa dem.</p><p>Satsa mer på forskning istället, som dem gör t.ex i Schweiz (tror det var där) där dem försöker slå ihop materia i höghastighetstunnlar så det alstrar energi om jag förstått det rätt. Satsa mer på vågteknologin och ta bort kärnkraftverk tills man hittar ett bra sätt att göra av med avfallet.</p><p></p><p>Slutsats: Njaaa, dem har alltid varit ett missnöjesparti och kommer alltid vara så, nej tack.</p><p></p><p>Folkpartiet: Större försvar, bra skolpolitik, rika ska inte behöva betala 20% mer i skatt än sådana som tjänar under 32000 kr. Låter bra för min del.</p><p></p><p>Slutsats: Kanske.</p><p></p><p></p><p>Dessa partier har jag bara bevakat lite till och från.</p><p></p><p></p><p>P.S Det här är vad jag sett och hört, om jag har fel på vissa grejjer så får ni ursäkta mig!</p><p></p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anhe, post: 801658, member: 78482"] SD: Somsagt är det ett missnöjesparti som inte kan styra ett land (så varför ska dem då in i riksdagen). Står för mindre invandring, visst.. Det är mycket invandring, ja.. Men inte så mycket att de ska behöva skicka ut folk. SJÄLV så har jag inget emot invandrare, tycker bara att det är dåligt att man tar in så många att man inte kan ge dem jobb. Och inte påtal om att dem placerar ut dem i förorter, som rinkeby t.ex. Varför inte beblanda dem med alla andra? Det tror jag är ett stort problem. Men somsagt, känns onödigt att ta in flera än man kan ge jobb åt. Slutsats: Nej. Sossarna: Inga privata sjukhus, rika ska inte få vara rika.. you name it.. Nej till privatisering.. pfft..? Låter lite kommunistaktigt.. Gillar inte toblerone-mona heller. Slutsats: Nej. Vänstern: Ungf samma som sossarna + att det inte vill ha privatskolor kvar vilket är ett stort minus. Slutsats: Nej. Miljöpartiet: Personligen tror jag inte att höja bensinen kommer göra någon större förändring på konsumtionen av olja faktist. Folk kommer alltid köra bilar, och höga bensinkostnader kommer inte stoppa dem. Satsa mer på forskning istället, som dem gör t.ex i Schweiz (tror det var där) där dem försöker slå ihop materia i höghastighetstunnlar så det alstrar energi om jag förstått det rätt. Satsa mer på vågteknologin och ta bort kärnkraftverk tills man hittar ett bra sätt att göra av med avfallet. Slutsats: Njaaa, dem har alltid varit ett missnöjesparti och kommer alltid vara så, nej tack. Folkpartiet: Större försvar, bra skolpolitik, rika ska inte behöva betala 20% mer i skatt än sådana som tjänar under 32000 kr. Låter bra för min del. Slutsats: Kanske. Dessa partier har jag bara bevakat lite till och från. P.S Det här är vad jag sett och hört, om jag har fel på vissa grejjer så får ni ursäkta mig! peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp