Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 803930" data-attributes="member: 68190"><p>Nästa val hoppas jag att något parti vågar kliva fram och yrka på ett strikt förbud av det mest avskyvärda som finns.</p><p></p><p>DPS-skidor.....bara tanken på den totalt osmäckra, spygröna tingesten som kallas DPS138 får mig att vilja emigrera till en schweizisk alptopp där enda sällskapet är gamla gubbar med 150cm långa och 60mm breda turskidor och hemmabygda splitt boards. Nä, utvisa alla DPS-skidor genast och när ni ändå är igång så ta bort momsen på skidåkning. Ni ska vara glada att folk är ute och leker med varandra i snön istället för att sitta inne och hata de som tycker annorlunda :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 803930, member: 68190"] Nästa val hoppas jag att något parti vågar kliva fram och yrka på ett strikt förbud av det mest avskyvärda som finns. DPS-skidor.....bara tanken på den totalt osmäckra, spygröna tingesten som kallas DPS138 får mig att vilja emigrera till en schweizisk alptopp där enda sällskapet är gamla gubbar med 150cm långa och 60mm breda turskidor och hemmabygda splitt boards. Nä, utvisa alla DPS-skidor genast och när ni ändå är igång så ta bort momsen på skidåkning. Ni ska vara glada att folk är ute och leker med varandra i snön istället för att sitta inne och hata de som tycker annorlunda :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp