Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ThomasE" data-source="post: 804084" data-attributes="member: 94820"><p>Nu generaliserar du och säger att dom flesta invandrare "Lever efter sina egna lagar och strukturer"</p><p>Jag tror faktiskt inte att du känner så många invandrare faktiskt. Dom få som börjar gå en kriminell bana gör det oftast eftersom det finns inget annat att göra! Vissa får ju inte jobb och bor på ställen som t.ex rinkeby, tensta etc. Där det är urusla förhållanden! Men alla behandlar ju rastlöshet olika. Och dom som väljer just den kriminella banan uppmärksammas ju nått så otroligt av såna som dig och media.</p><p></p><p>Vilken annan politik har dom? Enligt dom är det Mindre invandre - mer jobb - Välfärd. Men så är inte fallet. </p><p>Mindre arbetskraft orsakar ju tvärtom till välfärd. Ja, det kan kosta i början då dom kommer in i sverige kan dom kosta pengar. Men när dom skolat sig och lärt sig språket får dom ett jobb och börjar bidra till samhället, betalar skatt m.m.</p><p></p><p>Men detta är vad jag tycker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ThomasE, post: 804084, member: 94820"] Nu generaliserar du och säger att dom flesta invandrare "Lever efter sina egna lagar och strukturer" Jag tror faktiskt inte att du känner så många invandrare faktiskt. Dom få som börjar gå en kriminell bana gör det oftast eftersom det finns inget annat att göra! Vissa får ju inte jobb och bor på ställen som t.ex rinkeby, tensta etc. Där det är urusla förhållanden! Men alla behandlar ju rastlöshet olika. Och dom som väljer just den kriminella banan uppmärksammas ju nått så otroligt av såna som dig och media. Vilken annan politik har dom? Enligt dom är det Mindre invandre - mer jobb - Välfärd. Men så är inte fallet. Mindre arbetskraft orsakar ju tvärtom till välfärd. Ja, det kan kosta i början då dom kommer in i sverige kan dom kosta pengar. Men när dom skolat sig och lärt sig språket får dom ett jobb och börjar bidra till samhället, betalar skatt m.m. Men detta är vad jag tycker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp