Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekebom" data-source="post: 804117" data-attributes="member: 90305"><p>Där gjorde du bort dig, det är nog du själv som är den "dumme bonden i detta sammanhang". Innan du yttrar dig så lär dig skilja integrationspolitik från invandringspolitik. Man kan inte fatta sina beslut på vad som låter bra.. Du måste kunna analysera dess konsekvenser likväl. Förövrigt så är invandringspolitiken deras stora fråga ja, men verkligen inte den enda. Sedan att du sitter och hävdar att alla vi som stödjer SD är "obildade bönder" är bara ett fruktansvärt utlåtande. Jag har då sannerligen skött alla mina studier exemplariskt, och har även varit aktiv inom politiken sedan 12-års ålder (då inom det moderata ungdomsförbundet). Så obildad är nog det sista jag är! Tänk lite på vad du säger, långt ifrån alla Sverigedemokrater är obildade.</p><p></p><p>Tänk på att dessa siffror du redovisar (som du inte har angivit någon källa på för det första) gäller per år. Med en enkel uträkning kan jag se att vi inom 20 år alltså har hela 1 miljon invandrare här i Sverige, utöver de vi redan ha tagit emot. Det skulle vara intressant att se hur du vill att staten skall taga hand om alla dessa? Vilka resurser har vi? Kom inte och yrka på att vi skall förändra vår integrationspolitik, då en minskning utav invandring KRÄVS för att överhuvudtaget kunna ta itu med vår i nuläget icke fungerande integrationspolitik. Ge mig ett svar på det, och du ska slå mig med häpnad! Men det kommer du självfallet att göra, för att du, tillskillnad från oss Sverigedemokrater, är otroligt insatt och har ett intellekt som överstiger vårt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekebom, post: 804117, member: 90305"] Där gjorde du bort dig, det är nog du själv som är den "dumme bonden i detta sammanhang". Innan du yttrar dig så lär dig skilja integrationspolitik från invandringspolitik. Man kan inte fatta sina beslut på vad som låter bra.. Du måste kunna analysera dess konsekvenser likväl. Förövrigt så är invandringspolitiken deras stora fråga ja, men verkligen inte den enda. Sedan att du sitter och hävdar att alla vi som stödjer SD är "obildade bönder" är bara ett fruktansvärt utlåtande. Jag har då sannerligen skött alla mina studier exemplariskt, och har även varit aktiv inom politiken sedan 12-års ålder (då inom det moderata ungdomsförbundet). Så obildad är nog det sista jag är! Tänk lite på vad du säger, långt ifrån alla Sverigedemokrater är obildade. Tänk på att dessa siffror du redovisar (som du inte har angivit någon källa på för det första) gäller per år. Med en enkel uträkning kan jag se att vi inom 20 år alltså har hela 1 miljon invandrare här i Sverige, utöver de vi redan ha tagit emot. Det skulle vara intressant att se hur du vill att staten skall taga hand om alla dessa? Vilka resurser har vi? Kom inte och yrka på att vi skall förändra vår integrationspolitik, då en minskning utav invandring KRÄVS för att överhuvudtaget kunna ta itu med vår i nuläget icke fungerande integrationspolitik. Ge mig ett svar på det, och du ska slå mig med häpnad! Men det kommer du självfallet att göra, för att du, tillskillnad från oss Sverigedemokrater, är otroligt insatt och har ett intellekt som överstiger vårt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp