Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 804142" data-attributes="member: 75987"><p>Rasism är rasindelning. Man anser att olika människor har olika värde beroende på ursprung, religiös åsikt och liknande.</p><p>Sverigedemokraternas huvudsakliga fråga är att stoppa den utomeuropeiska invandringen för att "bevara Sverige" <em> konservateister?</em></p><p>Jag kan hålla med om att Sverige inte klarar av att ta hand om alla som kommer hit, men det går väl att lösa utan att skicka iväg dom igen? Sverige är de tredje bästa landet att bo i över hela världen, då tycker jag det är våran skyldighet att ta hand om sådana som haft oturen växa upp bland krig och våld.</p><p>Sverigedemokraterna har siktat in sig på månkulturella områden där det stundtals är osäkert pga alla olika kulturer, och detta vill SD sätta stopp för i och med att dom är inte från Sverige, då har dom inte samma rättigheter som vi. (<em>(Rasism?!)</em></p><p><em></em></p><p>Varför måste vi placera alla invandrare i speciella områden som bara skapar kaos. För det gör de, de tror jag alla håller med om. Men lösningen är inte att att sätta stopp för invandringen för den behövs!</p><p></p><p>Siffrorna som SD presenterat handlar om hur många som kommit till Sverige under en viss period. inkl barn födda i utlandet, studenter som flyttat tillbaks osv. Något man <strong>INTE</strong> räknat med är hur många invandrare som tar sig här ifrån.</p><p>Det är ju ett tecken på att man vill dölja något, som jag skrev tidigare - Falsk propaganda!</p><p></p><p>Därför anser jag att SD är rasister. Men det kan vara positivt att de kom in i riksdagen för då tänker förhoppningsvis andra partier till om invandringsfrågan och kommer fram till bättre lösningar.</p><p></p><p>Kristdemokraterna får min röst!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 804142, member: 75987"] Rasism är rasindelning. Man anser att olika människor har olika värde beroende på ursprung, religiös åsikt och liknande. Sverigedemokraternas huvudsakliga fråga är att stoppa den utomeuropeiska invandringen för att "bevara Sverige" [i] konservateister?[/i] Jag kan hålla med om att Sverige inte klarar av att ta hand om alla som kommer hit, men det går väl att lösa utan att skicka iväg dom igen? Sverige är de tredje bästa landet att bo i över hela världen, då tycker jag det är våran skyldighet att ta hand om sådana som haft oturen växa upp bland krig och våld. Sverigedemokraterna har siktat in sig på månkulturella områden där det stundtals är osäkert pga alla olika kulturer, och detta vill SD sätta stopp för i och med att dom är inte från Sverige, då har dom inte samma rättigheter som vi. ([i](Rasism?!) [/i] Varför måste vi placera alla invandrare i speciella områden som bara skapar kaos. För det gör de, de tror jag alla håller med om. Men lösningen är inte att att sätta stopp för invandringen för den behövs! Siffrorna som SD presenterat handlar om hur många som kommit till Sverige under en viss period. inkl barn födda i utlandet, studenter som flyttat tillbaks osv. Något man [b]INTE[/b] räknat med är hur många invandrare som tar sig här ifrån. Det är ju ett tecken på att man vill dölja något, som jag skrev tidigare - Falsk propaganda! Därför anser jag att SD är rasister. Men det kan vara positivt att de kom in i riksdagen för då tänker förhoppningsvis andra partier till om invandringsfrågan och kommer fram till bättre lösningar. Kristdemokraterna får min röst! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp