Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekebom" data-source="post: 804188" data-attributes="member: 90305"><p>Har de lyckats dölja detta faktum "rätt snyggt"? Nej, det skulle jag nog inte vilja säga.. Då det är allmänt känt att de under 90-talet var ett främlingsfientligt-parti. Har utöver detta förekommit kopplingar till exempelvis Nationaldemokraterna som såväl Vit makt. Viktigt att poängtera är att det har förekommit, inte att det längre förekommer. Att partiet dessutom bytte ledare under år 2005 säger även det rätt mycket. Det viktiga är vad partiet står för nu, inte sant?</p><p></p><p>Jag gillar dina antaganden.. Nej, jag är inte 100% Sverigedemokrat. De fick min röst i ett av tre val. Dock så ogillar jag när människor yttrar sig om saker som de helt uppenbart inte har koll på, och det är därför jag ifrågasätter allt du skriver. Jag tror inte att jag är den enda som har stört mig på vad du skrivit. Vad har du bidragit med i tråden, ärligt talat? Du har klassat ned människor som tagit tillvara på sin yttrandefrihet och valt SD.. Du behöver inte ha en förståelse för vårt val, men du skall åtminstone respektera att vi är utav en annan åsikt!</p><p></p><p><em>Att vilja begränsa invandringen till en nivå som är mer normal om man jämför med våra grannländer och Europa generellt, är <strong>INTE </strong>detsamma som att man vill "kasta ut alla invandrare".</em></p><p><em>Att ställa rimliga krav på språk och anpassning, är <strong>INTE</strong> detsamma som att man vill kasta ut alla invandrare.</em></p><p><em>SD har ingen "kasta ut" policy. De som är illegala invandrare och de som begår brott vill man avisa, <strong>INTE </strong>andra.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekebom, post: 804188, member: 90305"] Har de lyckats dölja detta faktum "rätt snyggt"? Nej, det skulle jag nog inte vilja säga.. Då det är allmänt känt att de under 90-talet var ett främlingsfientligt-parti. Har utöver detta förekommit kopplingar till exempelvis Nationaldemokraterna som såväl Vit makt. Viktigt att poängtera är att det har förekommit, inte att det längre förekommer. Att partiet dessutom bytte ledare under år 2005 säger även det rätt mycket. Det viktiga är vad partiet står för nu, inte sant? Jag gillar dina antaganden.. Nej, jag är inte 100% Sverigedemokrat. De fick min röst i ett av tre val. Dock så ogillar jag när människor yttrar sig om saker som de helt uppenbart inte har koll på, och det är därför jag ifrågasätter allt du skriver. Jag tror inte att jag är den enda som har stört mig på vad du skrivit. Vad har du bidragit med i tråden, ärligt talat? Du har klassat ned människor som tagit tillvara på sin yttrandefrihet och valt SD.. Du behöver inte ha en förståelse för vårt val, men du skall åtminstone respektera att vi är utav en annan åsikt! [i]Att vilja begränsa invandringen till en nivå som är mer normal om man jämför med våra grannländer och Europa generellt, är [b]INTE [/b]detsamma som att man vill "kasta ut alla invandrare". Att ställa rimliga krav på språk och anpassning, är [b]INTE[/b] detsamma som att man vill kasta ut alla invandrare.[/i] [i]SD har ingen "kasta ut" policy. De som är illegala invandrare och de som begår brott vill man avisa, [b]INTE [/b]andra.[/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp