Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rudolfsson" data-source="post: 804313" data-attributes="member: 24880"><p>Hahaha, jag älskar dina konspirationsteorier, är det inte hänvisat till politisktinkorekt eller SD-kuriren, ja då är det självklart att "de" försöker att lura oss. Resonemanget känns igen från dina kompisar som är än mer bruna än vad du är.</p><p>Och, du missar hela poängen, att kopplingen mellan SD och Skåne skulle bero på en hög andel invandrare är väldigt väldigt vag, mer eller mindre obefintlig. Andelen invandrare i exempelvis Östra Göinge är liten. Och med ditt synsätt borde ju SD fått skyhöga siffror i staden där jag bor, Malmö. Likaså som professorn i statsvetenskap påvisar, skulle stödet vara väldigt högt i Stockholm och i Göteborg. </p><p>Vi ser liknande tendenser i Danmark, där DF har sitt starkaste stöd långt ut på Jylland där andelen invandrare är mer eller mindre obefintlig och stödet för de i exempelvis Köpenhamn är betydligt lägre än riksgenomsnittet i Danmark.</p><p>Men det är väl i dina ögon och öron återigen en konspirationsteori från "etablissemanget" och de "röda" dagstidningarna. </p><p></p><p>/Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rudolfsson, post: 804313, member: 24880"] Hahaha, jag älskar dina konspirationsteorier, är det inte hänvisat till politisktinkorekt eller SD-kuriren, ja då är det självklart att "de" försöker att lura oss. Resonemanget känns igen från dina kompisar som är än mer bruna än vad du är. Och, du missar hela poängen, att kopplingen mellan SD och Skåne skulle bero på en hög andel invandrare är väldigt väldigt vag, mer eller mindre obefintlig. Andelen invandrare i exempelvis Östra Göinge är liten. Och med ditt synsätt borde ju SD fått skyhöga siffror i staden där jag bor, Malmö. Likaså som professorn i statsvetenskap påvisar, skulle stödet vara väldigt högt i Stockholm och i Göteborg. Vi ser liknande tendenser i Danmark, där DF har sitt starkaste stöd långt ut på Jylland där andelen invandrare är mer eller mindre obefintlig och stödet för de i exempelvis Köpenhamn är betydligt lägre än riksgenomsnittet i Danmark. Men det är väl i dina ögon och öron återigen en konspirationsteori från "etablissemanget" och de "röda" dagstidningarna. /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp