Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 804408" data-attributes="member: 54672"><p>Anledningen till att inget parti vill samarbeta med SD ligger nog inte bara i deras tveksamma bakgrund och "dolda mål" utan snarare i rädslan att tappa röster då Sverige och media målat upp SD som 20 hitlerdyrkare som ska in i riksdagen. Utav ren nyfikenhet, är det någon som vet ifall någon utav SD's 20 riksdagsledamöter har en så kallad "tveksam bakgrund"? Sen tror jag även rädslan över att ens tänka på integrationspolitiken spelar en roll i oviljan till samarbete. </p><p></p><p>Att folk som röstar SD inte bor i, eller i närheten av, invandrartäta områden är ju förövrigt ren bullshit då SD fick flest röster i Almgården som ligger brevid Rosengård. Självklart finns det en del outbildade bönder som röstat på dom men är det inte så inom alla partier? Det jag försöker säga är att de flesta områdena där SD fick många röster är drabbade utav Sveriges gravt misslyckade integrationspolitik.</p><p></p><p>Kanske ska tilläggas att jag röstade på moderaterna och tycker att SD står för fruktansvärt mycket som är fel och att dem egentligen inte har något i riksdagen att göra. Jag tror dock fortfarande att deras "intåg" var nödvändigt för att politikerna ska börja fundera lite på den tidigare neglegerade integrationspolitiken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 804408, member: 54672"] Anledningen till att inget parti vill samarbeta med SD ligger nog inte bara i deras tveksamma bakgrund och "dolda mål" utan snarare i rädslan att tappa röster då Sverige och media målat upp SD som 20 hitlerdyrkare som ska in i riksdagen. Utav ren nyfikenhet, är det någon som vet ifall någon utav SD's 20 riksdagsledamöter har en så kallad "tveksam bakgrund"? Sen tror jag även rädslan över att ens tänka på integrationspolitiken spelar en roll i oviljan till samarbete. Att folk som röstar SD inte bor i, eller i närheten av, invandrartäta områden är ju förövrigt ren bullshit då SD fick flest röster i Almgården som ligger brevid Rosengård. Självklart finns det en del outbildade bönder som röstat på dom men är det inte så inom alla partier? Det jag försöker säga är att de flesta områdena där SD fick många röster är drabbade utav Sveriges gravt misslyckade integrationspolitik. Kanske ska tilläggas att jag röstade på moderaterna och tycker att SD står för fruktansvärt mycket som är fel och att dem egentligen inte har något i riksdagen att göra. Jag tror dock fortfarande att deras "intåg" var nödvändigt för att politikerna ska börja fundera lite på den tidigare neglegerade integrationspolitiken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp