Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kiels" data-source="post: 804429" data-attributes="member: 86193"><p>Minskat utanförskap är (IMO) just integration (vet inte hur jag ska kunna skriva det på ett tydligare sätt). Ja, jag tycker att Sverige har blivit bättre sen 2006. De allra flesta svenskarna har fått mer pengar att röra sig med och vi har klarat oss igenom en härdsmälta på finansmarknaden relativt oskadda. Det gäller alla svenskar, oavsett om du råkar vara född i Sverige eller någon annanstans.</p><p></p><p>Jag gillar inte SD för att de klumpar ihop folk i godtyckliga grupper och gör grunda analyser som alltid bygger på att stoppad invandring är lösningen. Jag är för fri rörlighet och emot kollektivistisk offerpolitik. SD står för rakt motsatt åsikt än mig i nästan alla politiska frågor.</p><p></p><p>Var det något annat du tyckte jag inte svarade på? Kommer du att svara på mina frågor nu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kiels, post: 804429, member: 86193"] Minskat utanförskap är (IMO) just integration (vet inte hur jag ska kunna skriva det på ett tydligare sätt). Ja, jag tycker att Sverige har blivit bättre sen 2006. De allra flesta svenskarna har fått mer pengar att röra sig med och vi har klarat oss igenom en härdsmälta på finansmarknaden relativt oskadda. Det gäller alla svenskar, oavsett om du råkar vara född i Sverige eller någon annanstans. Jag gillar inte SD för att de klumpar ihop folk i godtyckliga grupper och gör grunda analyser som alltid bygger på att stoppad invandring är lösningen. Jag är för fri rörlighet och emot kollektivistisk offerpolitik. SD står för rakt motsatt åsikt än mig i nästan alla politiska frågor. Var det något annat du tyckte jag inte svarade på? Kommer du att svara på mina frågor nu? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp