Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kiels" data-source="post: 804676" data-attributes="member: 86193"><p>Det har varit en överreaktion dom senaste dagarna och en del av det som Sverigedemokrater och deras anhängare (och andra partiers medlemmar och anhängare) har utsatts för är förkastligt (t ex störda torgmöten, misshandel och hot). Man har rätt att uttrycka sin åsikt i det här landet och ska kunna göra det utan att vara rädd för sin säkerhet efteråt. Däremot verkar många som sympatiserar med Sverigedemokraterna inte förstå hur politisk debatt går till. Partier med annan åsikt har ingen plikt att anpassa sig till Sverigedemokraterna (som jag har skrivit tidigare kan ni jämföra med hur mycket Moderaterna anpassar sig efter vad Vänsterpartiet tycker) och man får finna sig i att ens politik och åsikter bemöts.</p><p></p><p>Jag står för allt jag har skrivit i den här tråden och ingenstans har jag kallat Sverigedemokraterna eller deras anhängare för rasister (<em>edit: slänger in en stor brasklapp om att det mycket väl kan finnas rasistiska åsikter i partiprogrammet, men de har i så fall inte förts fram särskilt mycket i debatten</em>). Däremot står dom för en främlingsfientlig, inskränkt och segregerande politik som är skadlig för Sverige och svenskarna. Jag tycker också att dom som röstar på Sverigedemokraterna har gjort en fånig analys av vad som löser de problem Sverige står inför, alternativt har främlingsfientliga åsikter som jag inte delar. Det är min övertygelse och du kan inte hindra mig från att uttrycka den. Trot' eller ej, men jag har faktiskt rätt att tycka att dom som röstar på SD är puckon.</p><p></p><p>För övrigt är den enda i den här tråden som öppet har gjort efterforskningar i var meningsmotståndare bor DU Njutaren. Det här är kanske fel ställe för dig att spela ut förföljelsekortet.</p><p></p><p></p><p><em>Edit: Min åsikt, ta den för vad den är. Tror vi har kommit så långt vi kan komma i den här tråden, nu kommer jag att lägga tiden på något roligare istället.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kiels, post: 804676, member: 86193"] Det har varit en överreaktion dom senaste dagarna och en del av det som Sverigedemokrater och deras anhängare (och andra partiers medlemmar och anhängare) har utsatts för är förkastligt (t ex störda torgmöten, misshandel och hot). Man har rätt att uttrycka sin åsikt i det här landet och ska kunna göra det utan att vara rädd för sin säkerhet efteråt. Däremot verkar många som sympatiserar med Sverigedemokraterna inte förstå hur politisk debatt går till. Partier med annan åsikt har ingen plikt att anpassa sig till Sverigedemokraterna (som jag har skrivit tidigare kan ni jämföra med hur mycket Moderaterna anpassar sig efter vad Vänsterpartiet tycker) och man får finna sig i att ens politik och åsikter bemöts. Jag står för allt jag har skrivit i den här tråden och ingenstans har jag kallat Sverigedemokraterna eller deras anhängare för rasister ([i]edit: slänger in en stor brasklapp om att det mycket väl kan finnas rasistiska åsikter i partiprogrammet, men de har i så fall inte förts fram särskilt mycket i debatten[/i]). Däremot står dom för en främlingsfientlig, inskränkt och segregerande politik som är skadlig för Sverige och svenskarna. Jag tycker också att dom som röstar på Sverigedemokraterna har gjort en fånig analys av vad som löser de problem Sverige står inför, alternativt har främlingsfientliga åsikter som jag inte delar. Det är min övertygelse och du kan inte hindra mig från att uttrycka den. Trot' eller ej, men jag har faktiskt rätt att tycka att dom som röstar på SD är puckon. För övrigt är den enda i den här tråden som öppet har gjort efterforskningar i var meningsmotståndare bor DU Njutaren. Det här är kanske fel ställe för dig att spela ut förföljelsekortet. [i]Edit: Min åsikt, ta den för vad den är. Tror vi har kommit så långt vi kan komma i den här tråden, nu kommer jag att lägga tiden på något roligare istället.[/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp