Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekebom" data-source="post: 804846" data-attributes="member: 90305"><p>Dessa människor som säger sig vara rastafarianer bara för att de lyssnar på en musik-genre som kopplas starkt till just rastakulturen, och för att ursäkta sitt marijuana-bruk, har aldrig varit sanna rastafarianer.. Tron finns i hjärtat, och den växer sig snarare starkare under livets gång.. Så nej, man växer knappast ifrån den. </p><p>När i tråden har jag sagt att alla inte är lika mycket värda? Jag får dagligen ta emot skit för att jag värderar folks handlingar när det kommer till brott exempelvis, istället för att värdera personen. Folk tycker helt enkelt att det är korkat, och förstår inte alls hur ja tänker när det kommer till det här med mänskliga värden. Så det där skitsnacket om att jag skulla ha yttrat något om att alla inte är lika mycket värda är det sista jag tänker ta!</p><p></p><p>Inskränkta sverigedemokrater? Låt oss säga som så att de fick min röst i ett av tre val.. Om det skulle vara utav något värde, så kan jag säga att jag <strong>inte</strong> röstade in dem i riksdagen. Om någon hade skrivit en massa skit om Socialdemokraterna/Moderaterna som inte stämde så hade jag försvarat dem minst lika mycket, eller åtminstone deras väljare. För man vet aldrig i vilket syfte de röstade på partiet, och de förtjänar därför inte att smutskastas på varenda forum. Det här har fan gått för långt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekebom, post: 804846, member: 90305"] Dessa människor som säger sig vara rastafarianer bara för att de lyssnar på en musik-genre som kopplas starkt till just rastakulturen, och för att ursäkta sitt marijuana-bruk, har aldrig varit sanna rastafarianer.. Tron finns i hjärtat, och den växer sig snarare starkare under livets gång.. Så nej, man växer knappast ifrån den. När i tråden har jag sagt att alla inte är lika mycket värda? Jag får dagligen ta emot skit för att jag värderar folks handlingar när det kommer till brott exempelvis, istället för att värdera personen. Folk tycker helt enkelt att det är korkat, och förstår inte alls hur ja tänker när det kommer till det här med mänskliga värden. Så det där skitsnacket om att jag skulla ha yttrat något om att alla inte är lika mycket värda är det sista jag tänker ta! Inskränkta sverigedemokrater? Låt oss säga som så att de fick min röst i ett av tre val.. Om det skulle vara utav något värde, så kan jag säga att jag [b]inte[/b] röstade in dem i riksdagen. Om någon hade skrivit en massa skit om Socialdemokraterna/Moderaterna som inte stämde så hade jag försvarat dem minst lika mycket, eller åtminstone deras väljare. För man vet aldrig i vilket syfte de röstade på partiet, och de förtjänar därför inte att smutskastas på varenda forum. Det här har fan gått för långt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp