Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Njutaren" data-source="post: 804956" data-attributes="member: 100035"><p>Nu gör du antaganden, precis som de andra. Fördomsfull är vad ni är!</p><p>För att jag inte skriver ner allting betyder det inte att jag inte vet eller är medveten om vissa saker. Likaså när Rudolfsson gör påståenden och antaganden, jag är fortfarande medveten om saker även om jag inte skriver ner allt.</p><p>Jag sa aldrig att jag tror och tar till mig allt som sägs i dokumentärerna, men det är värt att tänka på. Utbilda dig inom media så kanske du också förstår vilken makt som ligger bakom. Sen är Zeitgeist filmerna manipulativt uppbyggd och vinklat kraftigt, se det som ett test.</p><p>Dokumentären Videocracy är också en film värd att tänka på, den handlar om hur Italien styrs. Och den är däremot inte bullshit, har själv pratat med Erik Gandini och han har berättat om filmen, från början till slut och vad som hände efter.</p><p> </p><p>when the power of love overtakes the love of power, there will be peace.</p><p></p><p></p><p>Grupptryck och fördomsfullhet borde denna tråd handla om istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Njutaren, post: 804956, member: 100035"] Nu gör du antaganden, precis som de andra. Fördomsfull är vad ni är! För att jag inte skriver ner allting betyder det inte att jag inte vet eller är medveten om vissa saker. Likaså när Rudolfsson gör påståenden och antaganden, jag är fortfarande medveten om saker även om jag inte skriver ner allt. Jag sa aldrig att jag tror och tar till mig allt som sägs i dokumentärerna, men det är värt att tänka på. Utbilda dig inom media så kanske du också förstår vilken makt som ligger bakom. Sen är Zeitgeist filmerna manipulativt uppbyggd och vinklat kraftigt, se det som ett test. Dokumentären Videocracy är också en film värd att tänka på, den handlar om hur Italien styrs. Och den är däremot inte bullshit, har själv pratat med Erik Gandini och han har berättat om filmen, från början till slut och vad som hände efter. when the power of love overtakes the love of power, there will be peace. Grupptryck och fördomsfullhet borde denna tråd handla om istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Valet 2010
Tillbaka
Topp