Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Valet i kvalet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jenlin" data-source="post: 8210"><p>Har lite problem att tyda researrangörernas siffror... Vill ha BRA skidåkning i Alperna. Var i Badgastein ifjol och backarna var jättefina, välpreparerade; men lite för lite utmaningar. Jag är ingen extremskidåkare men en perfekt pistad backe är inte alltid lika med ett drömåk, om ni förstår vad jag menar.</p><p></p><p>Väljer just nu mellan Val D"isere och Val Thorens. Tycker det verkar som Val D"isere har bättre skidåkning. Ingen vidare fallhöjd i Val Thorens, eller luras man av siffrorna? </p><p></p><p>Vad säger ni?!</p><p></p><p>Hälsningar</p><p>Jenny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jenlin, post: 8210"] Har lite problem att tyda researrangörernas siffror... Vill ha BRA skidåkning i Alperna. Var i Badgastein ifjol och backarna var jättefina, välpreparerade; men lite för lite utmaningar. Jag är ingen extremskidåkare men en perfekt pistad backe är inte alltid lika med ett drömåk, om ni förstår vad jag menar. Väljer just nu mellan Val D"isere och Val Thorens. Tycker det verkar som Val D"isere har bättre skidåkning. Ingen vidare fallhöjd i Val Thorens, eller luras man av siffrorna? Vad säger ni?! Hälsningar Jenny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Valet i kvalet
Tillbaka
Topp