Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Valet i kvalet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Benka" data-source="post: 8214" data-attributes="member: 13860"><p>Kom fraktiskt att tänka på att jag själv gjort samma val en gång i tiden. Jag satt med lite polare i Val thorens och grunnade om vi verkligen kommit rätt. </p><p>Efter en inte allt för lång diskussion med nära stående handgemäng mellan två debattörer kom vi fram till att vi inte kommit rätt. Detta förstärktes av att vi inte sett en ända pist eller ett ända berg trots att vi varit i byn åtskilliga dagar. Det kan vara lite dåligt väder i Val thorens, eller rättare sagt du har tur om det inte är det...</p><p></p><p>I Val D har du ju pister som Facen som inte går av för hackor, ett åk efter kl 16:00 är ju en gudabenådad gåva.</p><p></p><p>Sen att du har Rombox i Val T är ett klart lyft för orten. Är ju klart men när man sätter det i perspektiv mot Troppan i val D blir det inte mycket att hänga i julgranen.</p><p>Fallhöjden är om jag inte mins fel högre i Val torens men du kan ju inte utnyttja hela i ett åk. </p><p>Men tänk på en sak var du än åker: </p><p>Åk bara till Val D om du vågar!</p><p></p><p>Lila zinkpasta är inte alls fel, det är bland det coolaste som finns på denna jord.</p><p>Tack för ordet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Benka, post: 8214, member: 13860"] Kom fraktiskt att tänka på att jag själv gjort samma val en gång i tiden. Jag satt med lite polare i Val thorens och grunnade om vi verkligen kommit rätt. Efter en inte allt för lång diskussion med nära stående handgemäng mellan två debattörer kom vi fram till att vi inte kommit rätt. Detta förstärktes av att vi inte sett en ända pist eller ett ända berg trots att vi varit i byn åtskilliga dagar. Det kan vara lite dåligt väder i Val thorens, eller rättare sagt du har tur om det inte är det... I Val D har du ju pister som Facen som inte går av för hackor, ett åk efter kl 16:00 är ju en gudabenådad gåva. Sen att du har Rombox i Val T är ett klart lyft för orten. Är ju klart men när man sätter det i perspektiv mot Troppan i val D blir det inte mycket att hänga i julgranen. Fallhöjden är om jag inte mins fel högre i Val torens men du kan ju inte utnyttja hela i ett åk. Men tänk på en sak var du än åker: Åk bara till Val D om du vågar! Lila zinkpasta är inte alls fel, det är bland det coolaste som finns på denna jord. Tack för ordet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Valet i kvalet
Tillbaka
Topp