Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Välja bra snowboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bertan" data-source="post: 1061161" data-attributes="member: 151516"><p>Nästintill alla brädor passar vanliga bindningar. Det är Burton som har gjort ett eget bindningssystem vid namn channel. Burtons egna bindningar och de nya union bindningarna passar till channelsystemet. </p><p></p><p>Ett tips är att leta efter bindningar och bräda på www.top12.se. </p><p>Jag hittade ett riktigt kap där då jag köpte ett par Halldor Helgasson Switchback bindningar 2015 för 1300kr, dessa bindningar kostar cirka 2400 annars.</p><p></p><p>Jag har ingen erfarenhet av endeavor, men då det var ett väldigt lågt pris på brädorna så kan man bli osäker på kvalitén. Jag rekommenderar att köpa en bräda av något märke som är stort i brädvärlden som nitro, burton m.m.</p><p></p><p>Jag rekommendera att köpa bataleon eller lobster bräda. riktigt bra kvalitet och har 3bt/tbt. Det finns en lobsterbräda till salu härpå freeride.se för en billig peng.</p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=126722" target="_blank">https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=126722</a></p><p></p><p>Här är mina tips, lycka till att hitta en grym bräda. Det är bara att fråga på om du undrar något annat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bertan, post: 1061161, member: 151516"] Nästintill alla brädor passar vanliga bindningar. Det är Burton som har gjort ett eget bindningssystem vid namn channel. Burtons egna bindningar och de nya union bindningarna passar till channelsystemet. Ett tips är att leta efter bindningar och bräda på www.top12.se. Jag hittade ett riktigt kap där då jag köpte ett par Halldor Helgasson Switchback bindningar 2015 för 1300kr, dessa bindningar kostar cirka 2400 annars. Jag har ingen erfarenhet av endeavor, men då det var ett väldigt lågt pris på brädorna så kan man bli osäker på kvalitén. Jag rekommenderar att köpa en bräda av något märke som är stort i brädvärlden som nitro, burton m.m. Jag rekommendera att köpa bataleon eller lobster bräda. riktigt bra kvalitet och har 3bt/tbt. Det finns en lobsterbräda till salu härpå freeride.se för en billig peng. [URL]https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=126722[/URL] Här är mina tips, lycka till att hitta en grym bräda. Det är bara att fråga på om du undrar något annat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Välja bra snowboard.
Tillbaka
Topp