Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja nya renodlade offpist-skidor 2011?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 847309" data-attributes="member: 28198"><p>Provåkt ett par åk under skidtestarhelgen i Åre och spontana intrycket var att det kändes som en skida som iallafall jag skulle behöva längre inåkning på. Vanligtvis tycker jag inte att det tar mer än några svängar att hitta rätt på ett par nya skidor men med dessa var känslan diffus. Nu var paret jag testade helt nymonterade med fabriksslip så med rätt tuning kanske saker känns annorlunda. Har dock polare som har skidan i fråga så förhoppningsvis ska jag testa dom i bättre förhållande senare i vinter. Inget jag i nuläget skulle köpa utan att testa mera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 847309, member: 28198"] Provåkt ett par åk under skidtestarhelgen i Åre och spontana intrycket var att det kändes som en skida som iallafall jag skulle behöva längre inåkning på. Vanligtvis tycker jag inte att det tar mer än några svängar att hitta rätt på ett par nya skidor men med dessa var känslan diffus. Nu var paret jag testade helt nymonterade med fabriksslip så med rätt tuning kanske saker känns annorlunda. Har dock polare som har skidan i fråga så förhoppningsvis ska jag testa dom i bättre förhållande senare i vinter. Inget jag i nuläget skulle köpa utan att testa mera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja nya renodlade offpist-skidor 2011?
Tillbaka
Topp