Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja nya skidor, Salomon QST blank, Dynastar M-free 108, K2 mindbender 108, atom backland 107
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskar w" data-source="post: 1265761" data-attributes="member: 170784"><p>Hej,</p><p>Ska köpa nya skidor inför min tredje skidsäsong! Har tidigare åkt på blackcrows atris men eftersom de gjort om den lite så är jag sugen på något annat. Söker en skida som är ganska fartstabila och dämpad, men ändå lekfull som man kan hoppa med och tycka är bra i skogen med. Tyvärr går de egenskaperna ofta inte ihop Xd. Jag har kollat runt lite och följande skidor är de som jag är lite intresserade av: Salomon QST blank, Dynastar M-free 108, K2 mindbender 108, atom backland 107 och eventuellt blackcrows anima. Men om du har något annat förslag får du gärna komma med de med!</p><p></p><p>Tacksam för alla svar //Oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskar w, post: 1265761, member: 170784"] Hej, Ska köpa nya skidor inför min tredje skidsäsong! Har tidigare åkt på blackcrows atris men eftersom de gjort om den lite så är jag sugen på något annat. Söker en skida som är ganska fartstabila och dämpad, men ändå lekfull som man kan hoppa med och tycka är bra i skogen med. Tyvärr går de egenskaperna ofta inte ihop Xd. Jag har kollat runt lite och följande skidor är de som jag är lite intresserade av: Salomon QST blank, Dynastar M-free 108, K2 mindbender 108, atom backland 107 och eventuellt blackcrows anima. Men om du har något annat förslag får du gärna komma med de med! Tacksam för alla svar //Oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja nya skidor, Salomon QST blank, Dynastar M-free 108, K2 mindbender 108, atom backland 107
Tillbaka
Topp