Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja nya skidor, Salomon QST blank, Dynastar M-free 108, K2 mindbender 108, atom backland 107
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kagstrom" data-source="post: 1265796" data-attributes="member: 142001"><p>Åker själv på nuvarande generation Mindbender 108Ti (de kommer ju med en ny nu till 22/23) och de är stabila skidor som alltid går lita på, inte speciellt poppiga dock. Nya versionen är lite mer svänga och inte lika mycket pansarvagn, enl mig iaf.</p><p>QST Blank är ju hela 112 under fot och i Sverige är det inte jättemånga dagar man har det behovet, gillar dem men är inte lika roliga som Mindbender när det är hårdare.</p><p></p><p>Är själv spänd på att få prova Fischers nya Ranger...en sak har jag dock kommit fram till, att det är enda vettiga svaret när det gäller att rekommendera skidor är att du ska provåka, det som en person älskar hatar en annan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kagstrom, post: 1265796, member: 142001"] Åker själv på nuvarande generation Mindbender 108Ti (de kommer ju med en ny nu till 22/23) och de är stabila skidor som alltid går lita på, inte speciellt poppiga dock. Nya versionen är lite mer svänga och inte lika mycket pansarvagn, enl mig iaf. QST Blank är ju hela 112 under fot och i Sverige är det inte jättemånga dagar man har det behovet, gillar dem men är inte lika roliga som Mindbender när det är hårdare. Är själv spänd på att få prova Fischers nya Ranger...en sak har jag dock kommit fram till, att det är enda vettiga svaret när det gäller att rekommendera skidor är att du ska provåka, det som en person älskar hatar en annan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja nya skidor, Salomon QST blank, Dynastar M-free 108, K2 mindbender 108, atom backland 107
Tillbaka
Topp