Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Välja Oakley!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KRS" data-source="post: 30264" data-attributes="member: 28571"><p>!! hmm! svårt personligen var jag inne och tänkte köpa ett par brills här om dan .! stod länge och funderarde mellan ett par wisdom med fire glas och en par vanliga A ramar .! efter at ha haft ett par A frames förut så visste jag att dom är sköna och bra brillor.! men wisdom dom är ju aningen fetare och större, men även lite för spexiga.! så mitt val blev ett par A frames .! vilket jag är glad för .! men nu vad du ska ta? Gå till din butik och be åå få känna på brillorna sen är det bara att bestämma utöver hur dom känns. när det är klart bestämmer du färg. Angåeende glaset så är ju en irridium lins det ultimata för en solig dag .! men nu under vinterna så bjuder ju inte sverige på dom där jätte soliga dagarna .! så du ska nog välja en vanlig lins! typ en vr50 eller vr28 och sen när ekonomin är redo köpa till en irridium lins hälls en fire för dom är inte att leka med.! satt den ultimata brillan är silver A frames med fire glas eller svarta wisdom med fire .! ett par svart A ramar med en blå lins är inte heller så fel.! </p><p></p><p>Är det nån mer än jag som tycker dom rosa är så jävla tuffa.?</p><p></p><p>MVH// Mr T</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KRS, post: 30264, member: 28571"] !! hmm! svårt personligen var jag inne och tänkte köpa ett par brills här om dan .! stod länge och funderarde mellan ett par wisdom med fire glas och en par vanliga A ramar .! efter at ha haft ett par A frames förut så visste jag att dom är sköna och bra brillor.! men wisdom dom är ju aningen fetare och större, men även lite för spexiga.! så mitt val blev ett par A frames .! vilket jag är glad för .! men nu vad du ska ta? Gå till din butik och be åå få känna på brillorna sen är det bara att bestämma utöver hur dom känns. när det är klart bestämmer du färg. Angåeende glaset så är ju en irridium lins det ultimata för en solig dag .! men nu under vinterna så bjuder ju inte sverige på dom där jätte soliga dagarna .! så du ska nog välja en vanlig lins! typ en vr50 eller vr28 och sen när ekonomin är redo köpa till en irridium lins hälls en fire för dom är inte att leka med.! satt den ultimata brillan är silver A frames med fire glas eller svarta wisdom med fire .! ett par svart A ramar med en blå lins är inte heller så fel.! Är det nån mer än jag som tycker dom rosa är så jävla tuffa.? MVH// Mr T [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Välja Oakley!
Tillbaka
Topp