ChasingPow
Aktiv medlem
Välja ort för att säsonga?
Så jag har bestämt mig för att säsonga vintern 18/19 och tänkte vara ute i god tid med planeringen. Jag är lika mycket skidåkare som cyklist så tanken är också att förhoppningsvis stanna kvar för sommarsäsongen och cykla. Mao orten måste ha både bra skidåkning och cykling lokalt.
Kan väl inget europeiskt språk överdrivet bra (läst tyska men är mja bra) så har väl ingen preferens på det sättet.
Kommer vid avresa ha jobbat i ca 2.5år i butik med att sälja/serva skidor och cyklar så hitta jobb borde gå hyfsat men tar gärna tips och råd på den fronten också.
Förutom bra åkning sommar som vinter tid ser jag gärna att det är en lite större ort med mer än en mat affär osv
Ursäktar om det här är fel forum del.
Kan väl inget europeiskt språk överdrivet bra (läst tyska men är mja bra) så har väl ingen preferens på det sättet.
Kommer vid avresa ha jobbat i ca 2.5år i butik med att sälja/serva skidor och cyklar så hitta jobb borde gå hyfsat men tar gärna tips och råd på den fronten också.
Förutom bra åkning sommar som vinter tid ser jag gärna att det är en lite större ort med mer än en mat affär osv
Ursäktar om det här är fel forum del.