Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Välja ort för att säsonga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChasingPow" data-source="post: 1091629" data-attributes="member: 163179"><p>Så jag har bestämt mig för att säsonga vintern 18/19 och tänkte vara ute i god tid med planeringen. Jag är lika mycket skidåkare som cyklist så tanken är också att förhoppningsvis stanna kvar för sommarsäsongen och cykla. Mao orten måste ha både bra skidåkning och cykling lokalt.</p><p></p><p>Kan väl inget europeiskt språk överdrivet bra (läst tyska men är mja bra) så har väl ingen preferens på det sättet.</p><p></p><p>Kommer vid avresa ha jobbat i ca 2.5år i butik med att sälja/serva skidor och cyklar så hitta jobb borde gå hyfsat men tar gärna tips och råd på den fronten också.</p><p></p><p></p><p>Förutom bra åkning sommar som vinter tid ser jag gärna att det är en lite större ort med mer än en mat affär osv</p><p></p><p>Ursäktar om det här är fel forum del.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChasingPow, post: 1091629, member: 163179"] Så jag har bestämt mig för att säsonga vintern 18/19 och tänkte vara ute i god tid med planeringen. Jag är lika mycket skidåkare som cyklist så tanken är också att förhoppningsvis stanna kvar för sommarsäsongen och cykla. Mao orten måste ha både bra skidåkning och cykling lokalt. Kan väl inget europeiskt språk överdrivet bra (läst tyska men är mja bra) så har väl ingen preferens på det sättet. Kommer vid avresa ha jobbat i ca 2.5år i butik med att sälja/serva skidor och cyklar så hitta jobb borde gå hyfsat men tar gärna tips och råd på den fronten också. Förutom bra åkning sommar som vinter tid ser jag gärna att det är en lite större ort med mer än en mat affär osv Ursäktar om det här är fel forum del. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Välja ort för att säsonga?
Tillbaka
Topp