Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja rätt pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1005569" data-attributes="member: 12152"><p>Jag har då aldrig haft några pjäxor som jag kan knäppa på morgonen och sen ha dom knäppta hela dagen. Det spelar ingen roll om jag har perfekt passform, vilket jag tycker jag har nu efter en del meck och med sprutade innerskor. Om jag skulle slöåka med barn eller vara instruktör eller nåt sånt skulle det säkerligen gå rent komfortmässigt, men om jag ska köra på hårt så knäpper jag så hårt att jag i princip måste knäppa upp i varje lifttur, eller i alla fall i varannat eller nåt sånt.</p><p></p><p>Domningarna i foten kan försvinna med en formgjuten sula. Alternativt kan det vara en blodåder som kommer i kläm längre in på foten och då är det svårare att komma åt. Gå runt i skorna löst knäppta så kommer dom efterhand att forma sig efter din fot. Räkna inte med att kunna knäppa åt en ny pjäxa hårt direkt och sedan inte ha några besvär. Då är den förmodligen för stor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1005569, member: 12152"] Jag har då aldrig haft några pjäxor som jag kan knäppa på morgonen och sen ha dom knäppta hela dagen. Det spelar ingen roll om jag har perfekt passform, vilket jag tycker jag har nu efter en del meck och med sprutade innerskor. Om jag skulle slöåka med barn eller vara instruktör eller nåt sånt skulle det säkerligen gå rent komfortmässigt, men om jag ska köra på hårt så knäpper jag så hårt att jag i princip måste knäppa upp i varje lifttur, eller i alla fall i varannat eller nåt sånt. Domningarna i foten kan försvinna med en formgjuten sula. Alternativt kan det vara en blodåder som kommer i kläm längre in på foten och då är det svårare att komma åt. Gå runt i skorna löst knäppta så kommer dom efterhand att forma sig efter din fot. Räkna inte med att kunna knäppa åt en ny pjäxa hårt direkt och sedan inte ha några besvär. Då är den förmodligen för stor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja rätt pjäxor
Tillbaka
Topp