Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Välja rätt skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zakarias" data-source="post: 97829" data-attributes="member: 36378"><p>S.P laggen är riktigt sköna (körde på dessa 2 veckor i hintertux) och skulle passa din vikt bra, (mjuk nos). Men problemet är att du skulle få svårare att få runt dom i luften än med typ Karman eller BC:n.</p><p>B2:orna är riktigt schysta i år. åkte en hel del på årets, men man kan inte säga att de är rena TT lagg precis. </p><p>Du nämner även PB skidan men där kommer liknade fråga, är den tillräkligt bred? enligt min mening så, nej. den är liknande T:B, en jäkligt bra pist twin ( ävenn om den har bättre offpist egenskaper än T.B).</p><p></p><p>Om jag var du så skulle jag helt klart testa Karman om du får chansen, jäkligt vridstyv cilket gör att den funkar bra i pist samt att den har jämn flex och ett bra flyt utanför.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zakarias, post: 97829, member: 36378"] S.P laggen är riktigt sköna (körde på dessa 2 veckor i hintertux) och skulle passa din vikt bra, (mjuk nos). Men problemet är att du skulle få svårare att få runt dom i luften än med typ Karman eller BC:n. B2:orna är riktigt schysta i år. åkte en hel del på årets, men man kan inte säga att de är rena TT lagg precis. Du nämner även PB skidan men där kommer liknade fråga, är den tillräkligt bred? enligt min mening så, nej. den är liknande T:B, en jäkligt bra pist twin ( ävenn om den har bättre offpist egenskaper än T.B). Om jag var du så skulle jag helt klart testa Karman om du får chansen, jäkligt vridstyv cilket gör att den funkar bra i pist samt att den har jämn flex och ett bra flyt utanför. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Välja rätt skidor
Tillbaka
Topp