Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Välja rätt underställ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1092869" data-attributes="member: 163608"><p>Tycker att jag har provat allt…Bojkottar norska grejer av princip sen en katastroferfarenhet i en aktieaffär innan melleniumskiftet. Men så fick jag en såndär Helly Hansen tröja i bland material i julklapp. Tänkte jajajajaa toppen!!! Norsk!!!! Bland material!!!!! men! Sen dess kör jag HH på alla underställ.. Blandmaterial, norska och fula…. men de funkar i alla temperaturer. Har lite varma merinoställ från Odlo, Devold och Craft som jag svettas ihjäl i….några coola från Neff och sånt som man hellre skulle vilja synas med men……Lyssnar man på kroppen så är det HH som gäller för mig…</p><p></p><p>Kask har jag iofs grymma sockor ifrån.. Har inte provat deras underställ.</p><p></p><p>Ganska personligt skulle jag tro…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1092869, member: 163608"] Tycker att jag har provat allt…Bojkottar norska grejer av princip sen en katastroferfarenhet i en aktieaffär innan melleniumskiftet. Men så fick jag en såndär Helly Hansen tröja i bland material i julklapp. Tänkte jajajajaa toppen!!! Norsk!!!! Bland material!!!!! men! Sen dess kör jag HH på alla underställ.. Blandmaterial, norska och fula…. men de funkar i alla temperaturer. Har lite varma merinoställ från Odlo, Devold och Craft som jag svettas ihjäl i….några coola från Neff och sånt som man hellre skulle vilja synas med men……Lyssnar man på kroppen så är det HH som gäller för mig… Kask har jag iofs grymma sockor ifrån.. Har inte provat deras underställ. Ganska personligt skulle jag tro… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Välja rätt underställ
Tillbaka
Topp