Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja skidor, tråd 1/1000
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stoffer" data-source="post: 981366" data-attributes="member: 136969"><p>Hej, har nyligen fått veta att jag ska tillbringa vintern i Val thorens, då jag tidigare endast åkt runt på hyrskidor så har jag aldrig reflekterat över olika skidor och dess egenskaper. </p><p> Senaste veckorna har jag däremot lusläst allt jag kan komma över, tror att jag börjar få grepp om det hela men är fortfarande lite osäker. </p><p> Så snälla, hjälp mig med lite här. </p><p></p><p>Först lite info! </p><p></p><p>Längd: 182cm</p><p>Vikt:75kg</p><p>Erfarenhet: 1-2 veckor varje år de senaste 10åren, hyffsade skills</p><p>Vart åker jag: Inget större intresse av park, pist/offpist 60/40</p><p>Har självklart som mål att utvecklas avsevärt</p><p></p><p>Vill ha en allroundskida, bindningar och pjäxor. </p><p></p><p>Har inte en aning om hur man monterar, är det därför lättare för mig att köpa någon stans där det kan utföras åt mig? </p><p></p><p>Sorry om det finns flertalet liknande trådar, känner dock att jag gärna tar lite personliga råd! '</p><p></p><p>Tack/Chris</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stoffer, post: 981366, member: 136969"] Hej, har nyligen fått veta att jag ska tillbringa vintern i Val thorens, då jag tidigare endast åkt runt på hyrskidor så har jag aldrig reflekterat över olika skidor och dess egenskaper. Senaste veckorna har jag däremot lusläst allt jag kan komma över, tror att jag börjar få grepp om det hela men är fortfarande lite osäker. Så snälla, hjälp mig med lite här. Först lite info! Längd: 182cm Vikt:75kg Erfarenhet: 1-2 veckor varje år de senaste 10åren, hyffsade skills Vart åker jag: Inget större intresse av park, pist/offpist 60/40 Har självklart som mål att utvecklas avsevärt Vill ha en allroundskida, bindningar och pjäxor. Har inte en aning om hur man monterar, är det därför lättare för mig att köpa någon stans där det kan utföras åt mig? Sorry om det finns flertalet liknande trådar, känner dock att jag gärna tar lite personliga råd! ' Tack/Chris [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Välja skidor, tråd 1/1000
Tillbaka
Topp