Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
valla brädan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarnebring" data-source="post: 1080285" data-attributes="member: 131147"><p>Du får nog ta och utveckla ditt resonemang ganska betydligt för att framstå som trovärdig. Jag har haft förmånen att språka med med WC-tekniker, både längd och alpint, om vallning och deras åsikt är att det skyddar skidans belag. Det är även min egen erfarenhet. Det är också gängse uppfattning om du gör en enkel googling i ämnet. Jag har barn som tävlar i alpint med 50+ skiddagar, så vi "förbrukar" flera par skidor varje säsong. Belagen "bränns" efter ett tag. Livslängden ökar med idoget valla-arbete. Prestandaskillnaden däremot är helt egal för de flesta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarnebring, post: 1080285, member: 131147"] Du får nog ta och utveckla ditt resonemang ganska betydligt för att framstå som trovärdig. Jag har haft förmånen att språka med med WC-tekniker, både längd och alpint, om vallning och deras åsikt är att det skyddar skidans belag. Det är även min egen erfarenhet. Det är också gängse uppfattning om du gör en enkel googling i ämnet. Jag har barn som tävlar i alpint med 50+ skiddagar, så vi "förbrukar" flera par skidor varje säsong. Belagen "bränns" efter ett tag. Livslängden ökar med idoget valla-arbete. Prestandaskillnaden däremot är helt egal för de flesta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
valla brädan?
Tillbaka
Topp