Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla brädan..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steam" data-source="post: 137222" data-attributes="member: 29018"><p>Hej,</p><p>Du kan lätt åka med den grundvallad några dagar. Men att valla den själv är egentligen ganska enkelt. Om du åker hyfsat ofta, så tvekar man lätt (i alla fall jag) att lämna i den och drar ut på tiden innan man lämnar in den. </p><p></p><p>Bättre att lägga en del av pengarna på egen valla, och se till att valla den lite oftare. Jag har ett billigt resestrykjärn (inte alls lika bra som ett gammalt strykjärn från morsan eller ett riktigt vallajärn), med lite olika vallor. </p><p></p><p>När man sedan blir van att valla, kommer nästa fråga nästan "automatisk" om man "kan fila stålkanterna själv". Visst, underhålla lite kan man göra, jag underhåller mina kanter kanska ofta (med en fil, bryne, mm) och lämnar in brädan någon gång för att slipa till kanterna lite bättre.</p><p></p><p>Ride on,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steam, post: 137222, member: 29018"] Hej, Du kan lätt åka med den grundvallad några dagar. Men att valla den själv är egentligen ganska enkelt. Om du åker hyfsat ofta, så tvekar man lätt (i alla fall jag) att lämna i den och drar ut på tiden innan man lämnar in den. Bättre att lägga en del av pengarna på egen valla, och se till att valla den lite oftare. Jag har ett billigt resestrykjärn (inte alls lika bra som ett gammalt strykjärn från morsan eller ett riktigt vallajärn), med lite olika vallor. När man sedan blir van att valla, kommer nästa fråga nästan "automatisk" om man "kan fila stålkanterna själv". Visst, underhålla lite kan man göra, jag underhåller mina kanter kanska ofta (med en fil, bryne, mm) och lämnar in brädan någon gång för att slipa till kanterna lite bättre. Ride on, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla brädan..
Tillbaka
Topp