Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Valla efter slipning...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 977185" data-attributes="member: 12152"><p>Det är rena lotteriet som jag ser det. Hittar man ett ställe som ger en slip som man gillar, så fortsätt att slipa där. Annars kan man få precis vilken känsla som helst i skidorna, från tvålkoppar till räls, om man testar en ny butik. Som med allt annat beror det på vart du går och vem du träffar. Säkrast är att välja en butik med en stor automatiserad modern slip. Då blir det oftast bra, även om det går att fippla bort inställningar även på sådana...</p><p></p><p>Det är i alla fall ett klart högre snitt på bra resultat med slipningar jämfört med tex monteringar. Jag har fått många bra trim/slipningar utförda genom åren, men hittills har jag aldrig varit med om, eller ens knappt hört talas om en montering som har blivit 100% rätt utförd i en butik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 977185, member: 12152"] Det är rena lotteriet som jag ser det. Hittar man ett ställe som ger en slip som man gillar, så fortsätt att slipa där. Annars kan man få precis vilken känsla som helst i skidorna, från tvålkoppar till räls, om man testar en ny butik. Som med allt annat beror det på vart du går och vem du träffar. Säkrast är att välja en butik med en stor automatiserad modern slip. Då blir det oftast bra, även om det går att fippla bort inställningar även på sådana... Det är i alla fall ett klart högre snitt på bra resultat med slipningar jämfört med tex monteringar. Jag har fått många bra trim/slipningar utförda genom åren, men hittills har jag aldrig varit med om, eller ens knappt hört talas om en montering som har blivit 100% rätt utförd i en butik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Valla efter slipning...
Tillbaka
Topp