Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla en ny bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1139342" data-attributes="member: 164657"><p>Köpt min första (riktigt uttänkta) utrustning. En Capita Outerspace Living med Salomon District bindningar. Men frågan är om jag ska valla den eller om den kommer vallad från fabrik? Kommer åka 3-4 dagar i Italien om några veckor och sen så mycket som möjligt i Sverige.</p><p></p><p>Tror att det stod att brädan hade någon (mubojumbo)sintrad base om det spelar någon roll i sammanhanget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1139342, member: 164657"] Köpt min första (riktigt uttänkta) utrustning. En Capita Outerspace Living med Salomon District bindningar. Men frågan är om jag ska valla den eller om den kommer vallad från fabrik? Kommer åka 3-4 dagar i Italien om några veckor och sen så mycket som möjligt i Sverige. Tror att det stod att brädan hade någon (mubojumbo)sintrad base om det spelar någon roll i sammanhanget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla en ny bräda?
Tillbaka
Topp