Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla en ny bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="madness" data-source="post: 1139362" data-attributes="member: 155488"><p>Det som är att den kan ha legat ett tag och belaget kan vara torrt. Så jag brukar göra rent belaget, basvalla, en kallvalla och sedan glidvallan, vet inte om det gör någon skillnad, men det är en bra anledning till att dricka några öl. </p><p></p><p>Vad gäller kanterna så är de högst personliga, jag vill ha 89 under fötterna, rundade kanter i nos och tail, mellan fötterna beror på vad jag ska ha brädan till. Rail så rundar jag av dem, annars brukar de hamna på 88-89 grader med 0,5-1 grads hängning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="madness, post: 1139362, member: 155488"] Det som är att den kan ha legat ett tag och belaget kan vara torrt. Så jag brukar göra rent belaget, basvalla, en kallvalla och sedan glidvallan, vet inte om det gör någon skillnad, men det är en bra anledning till att dricka några öl. Vad gäller kanterna så är de högst personliga, jag vill ha 89 under fötterna, rundade kanter i nos och tail, mellan fötterna beror på vad jag ska ha brädan till. Rail så rundar jag av dem, annars brukar de hamna på 88-89 grader med 0,5-1 grads hängning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla en ny bräda?
Tillbaka
Topp