Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla en ny bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1140775" data-attributes="member: 164657"><p>Tack för svaren!</p><p></p><p>Straxt efter att jag hade startat denna tråden råkade jag på en fest träffa en person som har jobbat på skidverkstäder både här hemma och nere i alperna dom senaste 20 åren. Besatt som jag är kom vi förstås in på ämnet valla och han gav mig mycket bra tips. Bl.a. att förutom valla och vallajärn skippa dom enligt honom överprisade specifika vallatilbehören/verktygen. Så det blev en isskrapa med handtag, ett par borstar, ett par skur/polerblock och en flaska citrusbaserat sanitetsrent. Allt från Bauhaus och för under 300 kr. Tydligen den utrustningen han själv använde när han inte hade tillgång till en verkstad med proffsmaskiner <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1140775, member: 164657"] Tack för svaren! Straxt efter att jag hade startat denna tråden råkade jag på en fest träffa en person som har jobbat på skidverkstäder både här hemma och nere i alperna dom senaste 20 åren. Besatt som jag är kom vi förstås in på ämnet valla och han gav mig mycket bra tips. Bl.a. att förutom valla och vallajärn skippa dom enligt honom överprisade specifika vallatilbehören/verktygen. Så det blev en isskrapa med handtag, ett par borstar, ett par skur/polerblock och en flaska citrusbaserat sanitetsrent. Allt från Bauhaus och för under 300 kr. Tydligen den utrustningen han själv använde när han inte hade tillgång till en verkstad med proffsmaskiner :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla en ny bräda?
Tillbaka
Topp