Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Valla för slask, hur gör ni
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1146510" data-attributes="member: 145112"><p>Tipset är att fixa en bra struktur, det är oftast det som fungerar bäst i slask</p><p></p><p>Har testat att lägga sjukt mycket energi på att valla med alla trix som finns, och det räcker inte mycket mer än Swix-snabbvallan i stortsätt, så nu kör jag på det, har en snabbvalla i bilen som jag stryker på skidorna innan jag åker till backen, sen när jag kommit fram så borstar jag rent och åker, har även en gammal bit silvervalla som jag torr gnuggar på belaget ibland, vetetusan om vad som funkar bäst, eller sämst, gör nog det mest för att få ro i sinnet.</p><p></p><p>Så kolla med en bra affär om de kan styra upp en bra struktur för slaskföre, om du tycker det suger fast för mycket eller glider för dåligt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1146510, member: 145112"] Tipset är att fixa en bra struktur, det är oftast det som fungerar bäst i slask Har testat att lägga sjukt mycket energi på att valla med alla trix som finns, och det räcker inte mycket mer än Swix-snabbvallan i stortsätt, så nu kör jag på det, har en snabbvalla i bilen som jag stryker på skidorna innan jag åker till backen, sen när jag kommit fram så borstar jag rent och åker, har även en gammal bit silvervalla som jag torr gnuggar på belaget ibland, vetetusan om vad som funkar bäst, eller sämst, gör nog det mest för att få ro i sinnet. Så kolla med en bra affär om de kan styra upp en bra struktur för slaskföre, om du tycker det suger fast för mycket eller glider för dåligt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Valla för slask, hur gör ni
Tillbaka
Topp