Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
valla. Första gången
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sheep" data-source="post: 96448" data-attributes="member: 37535"><p>Shit, jag hade ingen aning att man måste valla sina alpina. Tänk vilka uppenbara saker som man missar om man tar saker för givet. </p><p></p><p>Jag har inga problem med att lägga ner lite tid på mina lagg, så vad rekkomenderar ni? strykjärn kan jag väl sno av nån av korridorarna, ( blir det förstört? ). Men var och vilket vax ska jag köpa ?</p><p></p><p>Jag kör 1-3 veckor i åre om året och 1 vecka i alperna. Ganska stor temperaturskillnad, brukar vara -20 i åre när jag är där.. och c.a 0 i alperna. </p><p></p><p>Nån rekkomendation till en affär i Uppsala med bra vax? Gärna nån som gärna inte tar ut överpris och ger mig ungens trolldeg.</p><p></p><p>mvh</p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sheep, post: 96448, member: 37535"] Shit, jag hade ingen aning att man måste valla sina alpina. Tänk vilka uppenbara saker som man missar om man tar saker för givet. Jag har inga problem med att lägga ner lite tid på mina lagg, så vad rekkomenderar ni? strykjärn kan jag väl sno av nån av korridorarna, ( blir det förstört? ). Men var och vilket vax ska jag köpa ? Jag kör 1-3 veckor i åre om året och 1 vecka i alperna. Ganska stor temperaturskillnad, brukar vara -20 i åre när jag är där.. och c.a 0 i alperna. Nån rekkomendation till en affär i Uppsala med bra vax? Gärna nån som gärna inte tar ut överpris och ger mig ungens trolldeg. mvh Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
valla. Första gången
Tillbaka
Topp