Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla ny snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bosseL" data-source="post: 235368" data-attributes="member: 67155"><p>tyckte det var onödigt att skapa ny tråd, så jag snor denna!</p><p>efter att ha läst denna tråd har jag fått uppfattningen att större delen av er tycker att man ska valla en ny bräda 4-5 ggr innan man använder den. men nu är det så att, till min nya burton bräda som kom tidigare i vecka ingick där en liten trevlig broschyr om brädans skötsel m.m. av det jag läste förstod jag att man kunde åka på bräda ett bra tag innan den behövde vallas. vad ska jag göra? ska jag valla min bräd eller ska jag vänta till jag åkt en vecka ungefär? har förövrigt en kompis som åkt på sin burtonbräda i ett antal veckor på bara fabriksvallan, och han tycker den glider utmärkt fortfrande!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bosseL, post: 235368, member: 67155"] tyckte det var onödigt att skapa ny tråd, så jag snor denna! efter att ha läst denna tråd har jag fått uppfattningen att större delen av er tycker att man ska valla en ny bräda 4-5 ggr innan man använder den. men nu är det så att, till min nya burton bräda som kom tidigare i vecka ingick där en liten trevlig broschyr om brädans skötsel m.m. av det jag läste förstod jag att man kunde åka på bräda ett bra tag innan den behövde vallas. vad ska jag göra? ska jag valla min bräd eller ska jag vänta till jag åkt en vecka ungefär? har förövrigt en kompis som åkt på sin burtonbräda i ett antal veckor på bara fabriksvallan, och han tycker den glider utmärkt fortfrande! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Valla ny snowboard
Tillbaka
Topp