Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
valla twintip?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BoomCha" data-source="post: 476627" data-attributes="member: 82577"><p>Finns så många trådar om vallning så jag lånar denna lite för min fråga <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Jag har köpt ett par begagnade Head mojo skidor som har ett tjockt lager av "sommarvalla" på sig. Jag känner inte att jag har varken tid eller engagemang nog att hålla på själv att valla och sickla och ha mig så ofta som det verkar som att man bör göra om det ska vara någon mening.</p><p>Jag har funderat på att lämna in skidorna för en helrenovering hos alpingaraget eller alpint och min fråga är ifall detta bara är onödigt och slösigt på pengar ifall jag ändå inte tänker fortsätta vårda skidorna särskilt mycket? Ska jag bara skrapa bort vallan som ligger på med isskrapan till farsans bil och köra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BoomCha, post: 476627, member: 82577"] Finns så många trådar om vallning så jag lånar denna lite för min fråga :) Jag har köpt ett par begagnade Head mojo skidor som har ett tjockt lager av "sommarvalla" på sig. Jag känner inte att jag har varken tid eller engagemang nog att hålla på själv att valla och sickla och ha mig så ofta som det verkar som att man bör göra om det ska vara någon mening. Jag har funderat på att lämna in skidorna för en helrenovering hos alpingaraget eller alpint och min fråga är ifall detta bara är onödigt och slösigt på pengar ifall jag ändå inte tänker fortsätta vårda skidorna särskilt mycket? Ska jag bara skrapa bort vallan som ligger på med isskrapan till farsans bil och köra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
valla twintip?
Tillbaka
Topp