Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spOnkan" data-source="post: 13400" data-attributes="member: 13011"><p>Är du ironisk nu?</p><p></p><p>Jag förutsätter att du inte är det och undrar varför du vallar med 1000-kronorsvalla om du är ute och fisåker. Om du tävlar, eller har ett abnormt behov att glida ytte-pytte lite snabbare än alla andra eller bara har pengar som dräller förstår jag dig. Men om du bara friåker kan du gå till en butik och köpa en klump röd, en klump gul, och en klump rosa och om du vill lite blått. Sen kan valla varje dag och få massor av pengar över till annat. </p><p></p><p>Det kommer att glida 2% sämre än Ultra-Flex-Carbon-Titanium-Graphite-Constuction-Wax eller liknande, men du sparar 90 % på priset. Och du kommer inte märka skillnad och ha minst lika kul.</p><p></p><p>>> RR <<</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spOnkan, post: 13400, member: 13011"] Är du ironisk nu? Jag förutsätter att du inte är det och undrar varför du vallar med 1000-kronorsvalla om du är ute och fisåker. Om du tävlar, eller har ett abnormt behov att glida ytte-pytte lite snabbare än alla andra eller bara har pengar som dräller förstår jag dig. Men om du bara friåker kan du gå till en butik och köpa en klump röd, en klump gul, och en klump rosa och om du vill lite blått. Sen kan valla varje dag och få massor av pengar över till annat. Det kommer att glida 2% sämre än Ultra-Flex-Carbon-Titanium-Graphite-Constuction-Wax eller liknande, men du sparar 90 % på priset. Och du kommer inte märka skillnad och ha minst lika kul. >> RR << [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla?
Tillbaka
Topp