Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stefan_ryden" data-source="post: 13403" data-attributes="member: 14310"><p>Kan bara hålla med radikalragge här. Fan inte ens när man kör racing på allvar(vilket jag sysslat med i 15 år) ger det speciellt mycket för de extra tusenlapparna, om man inte ligger på europa eller världsnivå och har en jäkligt jämn formkurva..</p><p>Till saken hör även att om man vallar med en av dessa superflourvallor så sitter det inte ens två åk så den där lilla speciella effekten om du nu eventuellt och mot all förmodan skulle känna den så måste du göra om det varje åk hela dagen. </p><p>Vallar du för rätt temp på ett korrekt sätt och sicklar å borstar noga känner du troligen ingen som helst skillnad.</p><p>Rådet från mig är alltså att lyssna på ragnar den radikale</p><p></p><p>Om det sen i ditt psyke finns en oövervinnerlig putsbög som bara måste stå och gnida högflourvallor inför varje åk så finns det en högflourkloss från Toko för runt hundringen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stefan_ryden, post: 13403, member: 14310"] Kan bara hålla med radikalragge här. Fan inte ens när man kör racing på allvar(vilket jag sysslat med i 15 år) ger det speciellt mycket för de extra tusenlapparna, om man inte ligger på europa eller världsnivå och har en jäkligt jämn formkurva.. Till saken hör även att om man vallar med en av dessa superflourvallor så sitter det inte ens två åk så den där lilla speciella effekten om du nu eventuellt och mot all förmodan skulle känna den så måste du göra om det varje åk hela dagen. Vallar du för rätt temp på ett korrekt sätt och sicklar å borstar noga känner du troligen ingen som helst skillnad. Rådet från mig är alltså att lyssna på ragnar den radikale Om det sen i ditt psyke finns en oövervinnerlig putsbög som bara måste stå och gnida högflourvallor inför varje åk så finns det en högflourkloss från Toko för runt hundringen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Valla?
Tillbaka
Topp