Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vallahjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steam" data-source="post: 68368" data-attributes="member: 29018"><p>Hej,</p><p>Borsta 20 tag fram och tillbaka (så det blir väl 40 tag om du täcker hela brädan).</p><p></p><p>Borsta efter sickling: jag skulle satsa på en riktig vallaborste. Swix har en vit nylonborste som är kanon, du borde hitta den i sportaffärerna. Tvättsvamp med grön yta slipar bort för mycket, den kan du kanske använda om du vill putsa till belaget innan du vallar (jag skulle dock inte göra det). Tvättsvamp med vit yta innehåller inget slipande medel och borde vara bättre (har dock inte testat). Själv använder jag Swix fibertex (vit)innan vallning (sällan dock).</p><p></p><p>Resestrykjärn duger för mej eftersom den går att ställa in på 110 volt när jag far över till usa/kanada.</p><p></p><p>Hepp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steam, post: 68368, member: 29018"] Hej, Borsta 20 tag fram och tillbaka (så det blir väl 40 tag om du täcker hela brädan). Borsta efter sickling: jag skulle satsa på en riktig vallaborste. Swix har en vit nylonborste som är kanon, du borde hitta den i sportaffärerna. Tvättsvamp med grön yta slipar bort för mycket, den kan du kanske använda om du vill putsa till belaget innan du vallar (jag skulle dock inte göra det). Tvättsvamp med vit yta innehåller inget slipande medel och borde vara bättre (har dock inte testat). Själv använder jag Swix fibertex (vit)innan vallning (sällan dock). Resestrykjärn duger för mej eftersom den går att ställa in på 110 volt när jag far över till usa/kanada. Hepp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vallahjälp
Tillbaka
Topp