Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vallaställ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Halvsmurfen" data-source="post: 1049555" data-attributes="member: 144956"><p>I mitt garage har jag dethär.</p><p></p><p>2 bockar (billiga från Jula som blev över från något tidigare målerijobb)</p><p>I den ena har jag sågat upp ett spår så jag kan ställa skidan på högkant när jag slipar kanterna</p><p>Friktionsmatta på bockarna (25spänn på Jula) så att inte skidorna glider omkring</p><p>Nånting att ställa tailen på skidan så den inte tar skada när jag sicklar. Bockarna vobblar ibland när jag har slöa sicklar och/eller kallvalla. I mitt fall en återanvänd golvlist</p><p>Borste och sopsäck för skräp</p><p></p><p>Friktionsmatta fungerar förövrigt bra med en utemöbel coh balkongräcke när man är på resa.</p><p></p><p>Edit: Friktion är nog mer korrekt än antifriktion</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Halvsmurfen, post: 1049555, member: 144956"] I mitt garage har jag dethär. 2 bockar (billiga från Jula som blev över från något tidigare målerijobb) I den ena har jag sågat upp ett spår så jag kan ställa skidan på högkant när jag slipar kanterna Friktionsmatta på bockarna (25spänn på Jula) så att inte skidorna glider omkring Nånting att ställa tailen på skidan så den inte tar skada när jag sicklar. Bockarna vobblar ibland när jag har slöa sicklar och/eller kallvalla. I mitt fall en återanvänd golvlist Borste och sopsäck för skräp Friktionsmatta fungerar förövrigt bra med en utemöbel coh balkongräcke när man är på resa. Edit: Friktion är nog mer korrekt än antifriktion [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vallaställ
Tillbaka
Topp