Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vallning av bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowdiver" data-source="post: 485757" data-attributes="member: 66422"><p>Så CustomX tror du att den här vallan är dålig för min bräda (un..inc) Drar väl på den 2 gånger/vecka när jag åker...</p><p><a href="http://www.swixsport.com/eway/default.aspx?pid=278&trg=MainPage_6117&MainContent_6179=6117:0:24,2718&MainPage_6117=6138:42812::0:6118:2:::0:0" target="_blank">http://www.swixsport.com/eway/default.aspx?pid=278&trg=MainPage_6117&MainContent_6179=6117:0:24,2718&MainPage_6117=6138:42812::0:6118:2:::0:0</a></p><p></p><p>Sorry för den jobbiga länken=P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowdiver, post: 485757, member: 66422"] Så CustomX tror du att den här vallan är dålig för min bräda (un..inc) Drar väl på den 2 gånger/vecka när jag åker... [URL]http://www.swixsport.com/eway/default.aspx?pid=278&trg=MainPage_6117&MainContent_6179=6117:0:24,2718&MainPage_6117=6138:42812::0:6118:2:::0:0[/URL] Sorry för den jobbiga länken=P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vallning av bräda?
Tillbaka
Topp