Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vallning av nya K2 Shreditor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kreemcheese" data-source="post: 1057814" data-attributes="member: 94761"><p>Som ex race åkare har jag en otroligt enkel inställning till att valla skidorna:</p><p></p><p>1. Valla då dom är nya, utan undantag. Vallar alltid nya lagg efter första dagen och under nästkommande veckor.</p><p>2. Var det mer än 1-2 veckor sedan du vallade och de har åkts på under den tiden, varför inte valla?</p><p>3. Har du lite att göra, valla skidorna, personligen tycker jag det är otroligt roligt att valla och gör det mer än gärna.</p><p>(Det behöver inte vallas med högflour och andra onödigt dyra produkter, vanlig shopvalla duger gott och väl)</p><p></p><p>Din fråga angående om k2 vallar sina skidor i Fabrik, ställer mig tveksam mot det men med reservation för att jag har fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kreemcheese, post: 1057814, member: 94761"] Som ex race åkare har jag en otroligt enkel inställning till att valla skidorna: 1. Valla då dom är nya, utan undantag. Vallar alltid nya lagg efter första dagen och under nästkommande veckor. 2. Var det mer än 1-2 veckor sedan du vallade och de har åkts på under den tiden, varför inte valla? 3. Har du lite att göra, valla skidorna, personligen tycker jag det är otroligt roligt att valla och gör det mer än gärna. (Det behöver inte vallas med högflour och andra onödigt dyra produkter, vanlig shopvalla duger gott och väl) Din fråga angående om k2 vallar sina skidor i Fabrik, ställer mig tveksam mot det men med reservation för att jag har fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vallning av nya K2 Shreditor
Tillbaka
Topp